Hvad hedder dette stykke legetøj og hvor k~
Fra : junk@xot.dk

Dato : 03-10-07 18:50

Hej

På loftet lå en træand på en pind, med et par et par hjul og på hvert
hjul en læderlap, der gør det ud for fødder.
Når man så kører anden hen over gulvet, så klasker føderne
(læderlapperne" mod gulvet.

Hvad hedder dette stykke legetøj, og kender I til et sted man kan købe
det? (Har noget familie i USA, der gerne ville købe sådan en med hjem)

Mvh
Anders

Fra : ML6000

Dato : 03-10-07 19:08

[...]

Hej. Jeg mener det hedder en GÅ-AND. De har en sød én hos:
http://shop.solspejlet.dk

Hilsen Marie L.

Fra : junk@xot.dk

Dato : 03-10-07 19:30

On 3 Okt., 20:07, "ML6000" <spør...@efter-min-mail-adr.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvad hedder dette stykke legetøj, og kender I til et sted man kan købe
> det? (Har noget familie i USA, der gerne ville købe sådan en med hjem)

Tak for hjælpen.... og jeg er imponeret over den hurtige hjælp

Mvh
Anders