Kreativt legetøj
Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 23-09-07 20:16

Jeg leder efter en god legetøjsbutik i København

Jeg skal finde en gave til en 5 måneder gammel dreng -
og det er jo så moderne (naturligvis vel ) med kreativt,
udviklende og pædagogisk legetøj.
I BR og ToysRus er der da mange flotte/sjove ting
- men ville hellere finde noget mere specielt...

Jeg kan huske at have set noget "prisvindende aktivitetslegetøj"
i den nu lukkede Debenhams i Fields
- noget hvor hvert stykke legetøj udviklede bestemte sanser/evner
og var målrettet forskellige aldersgrupper

Findes der en butik med et godt udvalg af aktiverende legetøj i København

Mvh Leo

Fra : Frøken Jensen

Dato : 23-09-07 21:16

On 23/09/07 21:16, in article 46f6bb8d$0$90266$14726298@news.sunsite.dk,
"Leonardo Schirripa" <focumeu@sol.dk> wrote:

> [...]
> og var målrettet forskellige aldersgrupper
>
> Findes der en butik med et godt udvalg af aktiverende legetøj i København

www.gamleskole.dk
Får hermed mine bedste anbefalinger. Ligger i Jylland, men med netbutik -
med virkelig god service.

Fra : Ida Nielsen

Dato : 24-09-07 05:45

Legetøj fra Lamaze er super godt og det elsker ungerne.
Bliver testet af min 6 mdr. gamle datter hver dag
Hilsen
Ida

Fra : Frøken Jensen

Dato : 24-09-07 10:17

On 24/09/07 6:44, in article 9278$46f740a9$5518748d$22399@news.arrownet.dk,
"Ida Nielsen" <in slet dette @cic.dk> wrote:

> Legetøj fra Lamaze er super godt og det elsker ungerne.
> Bliver testet af min 6 mdr. gamle datter hver dag
> Hilsen
> Ida

Jeg kan huske, at der på et tidspunkt var noget oppe omkring farvestofferne
i Lamaze, de var vist ret giftige ? Måske er de blevet forbedret ?
Måske var det kun enkelte produkter, jeg husker det ikke helt, kan bare
huske at der var NOGET :) ?

Fra : Lenette Hesselholt S~

Dato : 08-10-07 20:16

Frøken Jensen skrev:

> www.gamleskole.dk
> Får hermed mine bedste anbefalinger. Ligger i Jylland, men med netbutik -
> med virkelig god service.

Ikke at det har nogen betydning, men Den Gamle Skole ligger altså i
Fåborg på fyn