Summarum varegrupper
Fra : Jens v

Dato : 19-09-07 07:51

Hej.
Findes der, iSumma Summarum, en måde at få vist de varer som ikke er
tilknyttet en bestemt varegruppe?
Dem man har glemt at sætte varegruppe på da man oprettede varen.

mvh jens v

Fra : Kim Malmberg

Dato : 19-09-07 09:14

Hej
Har du prøvet :
-At klikke øverst på den lille kasse varer ?
- At klikke på Vis -> Opdater varer (F5)

--
Venlig hilsen/Best regard.
Kim Malmberg

Fra : Jens v

Dato : 19-09-07 10:51

"Kim Malmberg" <wallebogaard-it@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Har du prøvet :
> -At klikke øverst på den lille kasse varer ?
> - At klikke på Vis -> Opdater varer (F5)

Ja det tror jeg. Det jeg gerne ville var at jeg kunne se om der var nogen
der ikke var tilknyttet en gruppe. Altså- Kun se de varer der ikke er i en
gruppe?

mvh jens v

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-07 11:49

> [...]
> der ikke var tilknyttet en gruppe. Altså- Kun se de varer der ikke er i en

Så er svaret nej, ikke direkte, men du kan trække filen varer.dat ind i et
regneark.

--
mvh Karsten Madsen / Als IT
SummaSummarum 3 www.alsit.dk

Fra : Jens v

Dato : 19-09-07 12:08

"Karsten Madsen" <km hos alsit i danmark> skrev i en meddelelse

> Så er svaret nej, ikke direkte, men du kan trække filen varer.dat ind i et
> [...]
Ok. Tak for det.

mvh Jens V