mappe permisson 2
Fra : Carlsen

Dato : 06-10-07 15:35

Først tak til Thomas Eg for svar på første spørgsmål.

Spørgsmål 2.
Hvis alle skal havde lov til at skrive til en mappe.
Så vil man jo give "ALLE" ret til at skriv til en mappe.
MEN på en tysk eller fransk computer hedde "alle" jo ikke "ALLE".
Findes der en måde finde navnet "ALLE" på eller et andet navn som er ens på
alle computer. ???
Er ANONYMOUS LOGON det samme som ALLE ????

--
Regards,
Med venlig hilsen

Carlsen
www.carlsensoftware.dk

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 08-10-07 08:29

"Carlsen" <jcarlsen@@@mainme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MEN på en tysk eller fransk computer hedde "alle" jo ikke "ALLE".
> Findes der en måde finde navnet "ALLE" på eller et andet navn som er

http://technet2.microsoft.com/windowsserver/en/library/86cf2457-4f17-43f8-a2ab-7f4e2e5659091033.mspx?mfr=true

....brug de SID'er som de angiver, f.eks. S-1-5-7 for anonymous logon....

> Er ANONYMOUS LOGON det samme som ALLE ????

Njea, jeg tror der er forskel på "Anonymous logon" og "Everyone"...de
har i hvertfald forskellige SID'er...

MVH
Thomas