Perspektivbredbånd - jeg er ubtålmodig...
Fra : Henning

Dato : 05-10-07 11:43

Jeg bestilte 20/2-pakken for to uger siden, men har endnu intet hørt
ifm. rigtig brev eller mail, kun den automatiske. Jeg ringede til
supporten, som bare sagde de havde meget travlt... Har nogen af jer
bestilt efter den nye prisregulering (299,-/md) og vitterlig hørt
noget? Som nye kunder vel og mærke, ikke gamle der skulle opgraderes.

Fra : Henning

Dato : 12-10-07 08:13

On Fri, 05 Oct 2007 12:42:53 +0200, Henning
<newsmail@REMOVETHISmailme.dk> wrote:

> [...]
>bestilt efter den nye prisregulering (299,-/md) og vitterlig hørt
>noget? Som nye kunder vel og mærke, ikke gamle der skulle opgraderes.

Så kom brevet endelig - nu skal jeg bare i COmputerCity og hente en
router og PAB2T-konverter, det sendes ikke

Fra : Bloppy

Dato : 12-10-07 15:25

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse

> Så kom brevet endelig - nu skal jeg bare i COmputerCity og hente en
> router og PAB2T-konverter, det sendes ikke

Er lidt nysgerrig om PB2T konverteren og routeren er inkluderet i
oprettelsesafgiften på kr. 199,-

Man kan under alle omstændigheder sige at perspektiv bredbånds kundeservice
er noget af det dårligste som jeg har været ude for.

Har sendt dem adskillige mails og spurgt hvornår jeg som gammel kunde (1 1/2
år) bliver opgraderet efter jeg bestilte opgradering til 20/2 via deres
hjemmeside den 26 september.

Jeg har intet hørt fra dem

Har selvfølgelig også talt med kundeservice i telefonen et par gange, - der
er svaret at jeg må væbne mig med tålmodighed men de ændrede dog min
download hastighed til 20 mbit med det samme.

Upload hastigheden blev ikke ændret og jeg tror faktisk slet ikke de har
udstyret på alle centraler til at levere 2 mbit upload....

Hvis de har kan jeg ikke forstå at de kun ændrede download hastigheden.

Så hvis nogen vitterlig har 2 mbit i upload så skrev det gerne her i
gruppen.

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-07 18:26

Jeg har 2 mbit i upload gennem dem, og kun 10,5 Mbit ned (Bor langt fra
centralen)

Hvis du stadig bruger det gamle D-Link modem, er det grunden til at du
ikke kan få den hurtige upload.
Jeg havde nemlig dette problem, da jeg bestilte 20/2 mbit...

Læs mere om det på deres hjemmeside.

/Jacob

--
Del dine erfaringer med os andre: http://www.brafi.dk/webhosthjaelp
Få din egen 1 GB billedmappe på http://upload.brafi.dk

Fra : Anders Mortensen

Dato : 13-10-07 08:06

"Jacob Fich" <jacob-duvednok-brafi.dk> skrev i meddelelsen
> Læs mere om det på deres hjemmeside.

Jeg kan ikke umiddelbart finde noget om det. Har du et direkte link?

/ Anders

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-07 08:43

Se under FAQ:
http://www.perspektivbredband.dk/Webpages/Support/faqs.aspx?open=BD477375-AA65-4432-8662-93D4F67B126B

Teknik -> "Hvilken udrustning kræves for at benytte ADSL hos Perspektiv
Bredband?":

For at få fuldt udbytte af vores ADSL kræves et ADSL-modem, der
understøtter standarderne "ADSL2+" og "AnnexM". Modemet vi anbefaler
("Billion Bipack 5102SM") er godt til prisen. Dette og det udgåede modem
("D-Link DSL-300T") er de eneste modem vi aktivt yder support på.

Håber det kan bruges..

/Jacob

Fra : Bloppy

Dato : 13-10-07 21:25

"Jacob Fich" <jacob-duvednok-brafi.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har 2 mbit i upload gennem dem, og kun 10,5 Mbit ned (Bor langt fra
> centralen)

Ja jeg kører med en Billion Bipac 5200G spm kan kører adsl2+ og Annex_M

Hvis jeg kører adsl2+ og Annex_A med den har jeg 20 Mbit download og 1 Mbit
upload

Den vil ikke køre adsl2+ og Annex_M - så bliver den ved med at genstarte
forbindelsen

Kører jeg derimod adsl2 og Annex_M så han jeg 10 Mbit download og 2Mbit
upload....

Så alt ialt er det rigtigt sokke for jeg vil ikke nøjes med 10Mbit download
for at få 1 Mbit ekstra upload.

Har opdateret firmaware på routeren uden det gav nogen forskel....

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-07 21:43

måske bor du for langt ude på telefon-linjen?

Fra : Bloppy

Dato : 13-10-07 23:48

> måske bor du for langt ude på telefon-linjen?

Jeg bor max. 500 - 700 mtr. fra nærmeste central..... så nej det er ikke der
problemet ligger.

Fra : Martin Schou

Dato : 14-10-07 11:31

"Bloppy" <bloppy@piratcom.dk> wrote in message

> [...]
> Mbit upload
>
> Den vil ikke køre adsl2+ og Annex_M - så bliver den ved med at genstarte

Det var pudsigt. Købte også det nye billion modem, og oplevede at
forbindelsen røg konstant. Skiftede tilbage til D-Link og alt kørte
klippestabilt.

Dog har jeg aldrig været over 10Mbit/1Mbit selv om jeg har bestilt ADSLmax

For dårligt....

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 14-10-07 13:01

On Sun, 14 Oct 2007 12:30:51 +0200, "Martin Schou" <nospam@nu.dk>
wrote:

>Det var pudsigt. Købte også det nye billion modem, og oplevede at
>forbindelsen røg konstant. Skiftede tilbage til D-Link og alt kørte
>klippestabilt.

Jeg overvejer at bestille hos Perspektivbedbånd og er nu blevet en
smule forvirret af at læse denne tråd... Følger der ikke det
nødvendige med for at kunne benytte linien eller skal man ud anskaffe
sig udstyr ved siden af?

/Jesper

Fra : Henrik Bacher

Dato : 14-10-07 14:36

Jesper Juul-Mortensen wrote:

> [...]
> smule forvirret af at læse denne tråd... Følger der ikke det
> nødvendige med for at kunne benytte linien eller skal man ud anskaffe

nej, man skal selv ned og hente det i en computercity butik, men de
refundere det.

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 14-10-07 15:21

On Sun, 14 Oct 2007 15:36:17 +0200, Henrik Bacher <no_spam@invalid>
wrote:

>nej, man skal selv ned og hente det i en computercity butik, men de
>refundere det.

Men det er inkluderet i prisen?

/Jesper

Fra : Henning

Dato : 15-10-07 08:01

On Sun, 14 Oct 2007 14:20:32 GMT, Jesper Juul-Mortensen
<na@na.invalid> wrote:

>Men det er inkluderet i prisen?

Både og - modemet er, PB2T-konverteren er ikke (hvis du ønsker at
overflytte dit telefonabonnement). Konverteren er udsolgt fra Computer
City, leveringstid - "det ved vi ikke, de dukker nok lige pludselig
op"... Jeg bestilte i stedet hos www.shg.dk hvor den tilmed er et par
hundrede billigere

Fra : Bloppy

Dato : 14-10-07 15:15

"Jesper Juul-Mortensen" <na@na.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> smule forvirret af at læse denne tråd... Følger der ikke det
> nødvendige med for at kunne benytte linien eller skal man ud anskaffe

Perspektiv bredbånd (tidligere cph-metronet) har kørt godt i de snart 2 år
jeg har haft det.

Sammenlignet med feks. Cybercity som jeg havde før er deres kundeservice dog
det dårligste jeg har oplevet.

Jeg tror heller ikke deres udstyr er indstillet ordentligt på centralerne
idet det ikke er muligt for mig (og andre) at køre Annex_M som kræves for at
få 2 mbit i upload.

Dette skyldes ikke det hardware jeg bruger idet det er Billion routeren (som
de selv anbefaler) og som understøtter adsl2+ og Annex_M

Jeg har endvidere kort afstand til centralen.

Måske kommer det til at spille hen af vejen, det håber jeg for ellers vil
jeg skifte til Fullrate som min nabo har (han har fuld hastighed både ned og
op uden problemer)

Fra : Henning

Dato : 15-10-07 08:43

On Sat, 13 Oct 2007 22:24:44 +0200, "Bloppy" <bloppy@piratcom.dk>
wrote:

>"Jacob Fich" <jacob-duvednok-brafi.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Ja jeg kører med en Billion Bipac 5200G spm kan kører adsl2+ og Annex_M

Interessant - hvor har du købt den og til hvilken pris? Jeg har ikke
kunnet finde nogle danske forhandlere?
Erstatter den dermed modemet, så jeg kan nøjes med en enkelt box med
både modem & router?

Fra : Bloppy

Dato : 15-10-07 15:09

> [...]

> kunnet finde nogle danske forhandlere?
> Erstatter den dermed modemet, så jeg kan nøjes med en enkelt box med

Jeg har købt min i Computercity.

Den er ikke annonceret i på deres website men de havde flere forskellige
modeller da jeg købte min derude. (1/2 år siden)

Mener den kostede omkring kr. 600,-

Jeg købte den netop for at have det hele i én enhed, før havde jeg modem,
switch, accespoint.

Den spiller meget fint idag har jeg over 20 Mbit i download men desværre kun
1 Mbit i upload.

Den skulle kunne køre annex_m (fordobling af upload) men jeg kan ikke få den
til det.

Fik svar fra support idag at min linie ikke kan trække mere men jeg mener
det måske er udstyret på centralen.

Jeg kan nemlig godt køre alm. adsl og annex_a og dermed få 10Mbit download
og lige knap 2 Mbit upload

Jeg har skrevet til Billion support om den er 100% kompatibel med annex_m

Håber du kunne bruge noget af dette, jeg vender tilbage her hvis jeg finder
ud af noget nyt.

Tjek her for mere info og anvisning på hvor du kan købe den hvis
Computercity ikke har den mere - - - - > http://www.billion.com/dk/index.php

Fra : Henning

Dato : 16-10-07 07:31

> [...]
>switch, accespoint.
>
>Den spiller meget fint idag har jeg over 20 Mbit i download men desværre kun

Takker - tror jeg smutter ned og "opgraderer" mit Zillion modem, som
kostede 335,-. Dette beløb refunderes under alle omstændigheder af
Perspektivbredbånd. Jeg fandt ellers 5200'eren på Ebay i England til
25£ (helt ny), men han sender desværre kun til UK

Fra : Henning

Dato : 16-10-07 09:13

On Tue, 16 Oct 2007 08:30:55 +0200, Henning

> [...]
>Perspektivbredbånd. Jeg fandt ellers 5200'eren på Ebay i England til
>25£ (helt ny), men han sender desværre kun til UK

Billion 5200G fåes i ComputerCity Glostrup og Østerbro til 749,-

Fra : Bloppy

Dato : 16-10-07 14:53

> Billion 5200G fåes i ComputerCity Glostrup og Østerbro til 749,-

Vent med at købe !

Fik lige nedenstående svar fra en supporter hos Billion.

Jeg skal nok vende tilbage her når jeg ved mere.

<snip>

Jeg undersøger lige om en evt. firmware kan give dig fuld annex M
kompatiblitet på din 5200G.

Den Skandinaviske version af 5200G R4A hedder 5200G R3M. Den understøttter
det samme som R4A, og derudover også IPTV.

BiPac 5200G R3M kan købes hos Computer City efter den 20. Oktober.

Jeg vender tilbage omkring firmware til din 5200G.

</snip>

Fra : Henning

Dato : 17-10-07 08:37

>Vent med at købe !
For sent
Jeg endte med at returnere modemet, afbestille ip-telefonikonvereteren
og købe en Billion Bipac 7300V, hvor det hele er samlet i een kasse.
Den koster 999,- hos Computercity, tog lidt tid at få online (default
settings virker ikke hos PB), men nu spiller det hele
Jeg er dog i tvivl om Annex-settings. Lige nu kører jeg med Annex A,
ADSL2+, har ikke leget med de andre indstillinger endnu.

Fra : Bloppy

Dato : 17-10-07 14:00

"Henning" <nej@tak.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg er dog i tvivl om Annex-settings. Lige nu kører jeg med Annex A,
> ADSL2+, har ikke leget med de andre indstillinger endnu.

Kan man tilslutte tellefon til Billion Bipac 7300V og slippe for ip
telefonkonverteren ? (i givet fald har du testet det og virker det)

Har du testet din download/upload. - jeg er meget intresseret om du kan køre
2 mbit upload på Billion Bipac 7300V

Den rigtige annex setting skal være -> adsl2+ og annex m

Jeg har pumpet cyklen og er klar til at smutte ud efter en Billion Bipac
7300V hvis dine oplevelser er positive med hesyn til ovenstående

Fra : Henning

Dato : 17-10-07 16:53

>Kan man tilslutte tellefon til Billion Bipac 7300V og slippe for ip
>telefonkonverteren ? (i givet fald har du testet det og virker det)
Ja - mit telefonnummer er ikke konverteret endnu, så det er ikke
testet. Men iflg. tech.spec. kan den.

>Har du testet din download/upload. - jeg er meget intresseret om du kan køre
>2 mbit upload på Billion Bipac 7300V
Får kun 1 i upload

>Den rigtige annex setting skal være -> adsl2+ og annex m
Det fungerer den bare ikke med - kun A og ADSL+.
Jeg kan vælge mellem Auto, Annex A, L, M og J. Jeg kommer på intet
tidspunkt over 1000K i upload samt 21000 i download (ifølge målingen i
routeren)
Jeg læste denne debat (desværre for sent), og har flashet med nyeste
firmware
https://musimi.dk/index.php/forum2/thread/forumid=2/id=7244/

>Jeg har pumpet cyklen og er klar til at smutte ud efter en Billion Bipac
>7300V hvis dine oplevelser er positive med hesyn til ovenstående
Jeg er absolut ikke overbevist, men vælger at se tiden an...

Fra : Bloppy

Dato : 17-10-07 17:46

> [...]
> Jeg kan vælge mellem Auto, Annex A, L, M og J. Jeg kommer på intet
> tidspunkt over 1000K i upload samt 21000 i download (ifølge målingen i

Prøv at sæt routeren til ADSL og Annex m så er jeg sikker på du får op mod 2
Mbit i upload men kun 12 Mbit i download (det gør jeg på min Bipac 5200G)

> Jeg læste denne debat (desværre for sent), og har flashet med nyeste
> firmware
> https://musimi.dk/index.php/forum2/thread/forumid=2/id=7244/

Godt du har returret i Computercity

Fra : Henning

Dato : 17-10-07 18:09

On Wed, 17 Oct 2007 18:46:26 +0200, "Bloppy" <bloppy@piratcom.dk>
wrote:

>"Henning" <nej@tak.invalid> skrev i en meddelelse

>Prøv at sæt routeren til ADSL og Annex m så er jeg sikker på du får op mod 2
>Mbit i upload men kun 12 Mbit i download (det gør jeg på min Bipac 5200G)
Det har jeg prøvet, dutter ikke

>Godt du har returret i Computercity

Mja, men de tager 5%, minimum 50,- hver gang i gebyr

Noget helt andet jeg kom i tanker om - har man en samlet box, er det
lidt mere besværligt at tage telefonen med... Med et modem kan du
sætte den på et vilkårligt bredbånd, og på den måde flytte dit
telefonnummer hvorhen du måtte ønske det. Praktisk hvis man venter et
opkald, men er på besøg hos vennerne

Fra : Jesper Lund

Dato : 17-10-07 18:13

Henning wrote:

> [...]
> dit telefonnummer hvorhen du måtte ønske det. Praktisk hvis man
> venter et opkald, men er på besøg hos vennerne

Tror du ikke at der er noget QoS på deres IP telefoni?

Fra : Henning

Dato : 17-10-07 19:49

On Wed, 17 Oct 2007 19:13:25 +0200, "Jesper Lund"
<usenet@jesperlund.com> wrote:

>Tror du ikke at der er noget QoS på deres IP telefoni?

Pas - der er et menupunkt i opsætningen der hedder QoS, men jeg aner
ikke hvad det er

Fra : Henning

Dato : 18-10-07 08:50

On Wed, 17 Oct 2007 17:53:18 +0200, Henning <nej@tak.invalid> wrote:

>Ja - mit telefonnummer er ikke konverteret endnu, så det er ikke
>testet. Men iflg. tech.spec. kan den.

Det kan den så ikke alligevel Jeg forsøgte i går uden held, talte
med supporten her til morgen som siger de kun understøtter Linksys
konverteren Ned og bytte igen igen igen...

Fra : Bloppy

Dato : 18-10-07 18:23

> Det kan den så ikke alligevel Jeg forsøgte i går uden held, talte
> med supporten her til morgen som siger de kun understøtter Linksys
> konverteren Ned og bytte igen igen igen...

Jeg har lige hentet en Bipac 5102SM og den spiller fint.

Nu har jeg så skrevet til Billion at min Bipac 5200G ikke kan køre annex m
som der står i dokumentationen.

Vender tilbage når og hvis de svarer mig.

Hvad har du så fået byttet til

Fra : Martin Schou

Dato : 18-10-07 19:11

> "Henning" <nej@tak.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige hentet en Bipac 5102SM og den spiller fint.

Kan man selv logge ind på den? har nemlig ikke haft held med det, så kan
ikke se om den kører annex m.
Mvh. Martin

Fra : Bloppy

Dato : 21-10-07 09:01

"Martin Schou" <nospam@nu.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man selv logge ind på den? har nemlig ikke haft held med det, så kan
> ikke se om den kører annex m.

Man kan ikke logge ind på denda det kun er et modem.

Men den kører fint annex M hvilket du burde kunne se hvis du laver en
hastihedstjek på feks. speedtest.net

adsl2+ og annex M fordobler din upload hastighed til 2 Mbit (hvis dine gamle
kobberledninger kan klare det)

Fra : Henning

Dato : 18-10-07 20:19

)On Thu, 18 Oct 2007 19:23:25 +0200, "Bloppy" <bloppy@piratcom.dk>
wrote:

>"Henning" <nej@tak.invalid> skrev i en meddelelse

>Jeg har lige hentet en Bipac 5102SM og den spiller fint.

Jeg har ikke nået det endnu... Dvs. du nu har en 5102'er (med
indbygget modem?) og ekstern adapter til telefon? Det bliver
formodentlig også det jeg vælger... Fordelen er, at jeg kan tage
adapteren med mig og bruge min telefon hvor jeg vil

Supporteren anbefalede basic setup (måske fordi de skal supportere
det?) med modem, valgfri router og endelig Linksys telefonadapteren.

Fra : Henning

Dato : 20-10-07 18:41

>Supporteren anbefalede basic setup (måske fordi de skal supportere
>det?) med modem, valgfri router og endelig Linksys telefonadapteren.

Back to basic... 5102S modem, min gamle 3Com router samt Linksys PAP2T
konverter. Fordelen er, at det er muligt at opgradere hver for sig...
Ulempen er helt klart kabelrodet og antallet af strømforsyninger:-/

Fra : Henning

Dato : 20-10-07 22:34

On Sat, 20 Oct 2007 19:40:36 +0200, Henning <nej@tak.invalid> wrote:

>Back to basic... 5102S modem, min gamle 3Com router samt Linksys PAP2T
>konverter. Fordelen er, at det er muligt at opgradere hver for sig...
>Ulempen er helt klart kabelrodet og antallet af strømforsyninger:-/

Flot Perspektidbredbånd!! Efter at have brugt hele aftenen på at få
PAP2T-adapteren til at virke, opdager jeg P.B. har ændret deres vilkår
til: "For, at kunne udnytte abonnementet skal du købe en Linksys
SPA2102 i ComputerCity, du betaler 499,- kr. for den i ComputerCity."

Fra : Bloppy

Dato : 21-10-07 08:56

> [...]

> til: "For, at kunne udnytte abonnementet skal du købe en Linksys
> SPA2102 i ComputerCity, du betaler 499,- kr. for den i ComputerCity."

SPA2102 er som jeg læser det samme enhed med indbygget router.
Prøv lige at tjek dette link ! - - - - >
http://everlove.dk/products/produktblad-LinksysPAP2%20-%20ver.2.pdf

PAP2T burde virke hvis du smider i en port på din router.

Fra : Henning

Dato : 21-10-07 11:22

On Sun, 21 Oct 2007 09:55:56 +0200, "Bloppy" <bloppy@piratcom.dk>
wrote:

> [...]
>http://everlove.dk/products/produktblad-LinksysPAP2%20-%20ver.2.pdf
>
>PAP2T burde virke hvis du smider i en port på din router.

"Burde" og "virkelighed" er desværre to forskellige verdner

Alle steder på Perspektivbredbånds sider er adapteren nu omtalt som en
2102'er. De har åbenbart fundet ud af at det andet gav problemer hos
menigmand som ikke er interesseret i at skulle åbne diverse porte og
lave ændringer i en router.
Den nye er også nemmere - sættes før routeren og dit eget netværk. Så
er man ude over det problem

Fra : Jesper Lund

Dato : 21-10-07 12:59

Henning wrote:

> [...]
> diverse porte og lave ændringer i en router.
> Den nye er også nemmere - sættes før routeren og dit eget

Spa2102 er en router med indbygget VoIP (SIP), mens PAP2T er en
almindelig VoIP SIP adapter. Medmindre Perspektivbredband kører noget
QoS på deres central, som er afhængig af Spa2102, burde der ikke være
forskel i funktionalitet (altså: hvis du sætter PAP2T bag din egen
router, og har styr på eventuelle NAT problemer). Det kan man
selvfølgelig ikke udelukke at Perspektivbredband gør, for hvis du kun
har den QoS som er i Spa2102, vil det svare til en løsning med en
ekstern VoIP provider. Det må give en ringere VoIP kvalitet sammenlignet
med de løsninger som eksempelvis TDC og Fullrate bruger (hvos QoS kan
sikre normal fastnet samtalekvalitet).

Fra : N/A

Dato : 21-10-07 21:31

Fra : Henning

Dato : 21-10-07 21:31

><SNIP fra perspektiv bredbånds side>
>
>Hvilken udrustning har jeg brug for at have telefoni hos jer?
>

>Du skal anvende en IP-telefonadapter af typen Linksys PAP2T. Derudover skal du have et ADSL abonnement hos os.
>
></SNIP fra perspektiv bredbånds side>

Så langt er vi enige Desværre er alle andre referencer til
PAP2T'eren skiftet ud til 2102'eren. Jeg har siddet og bakset mange
timer med at få min gamle 3Com router til at fungere med PAP2T'eren
uden held. Jeg er formodentlig ikke den eneste, derfor formoder jeg
supporten har opgivet af forklare brugerne hvilke porte de skal
forwarde hvorhen, hvorfor det er nemmere med en 2102'er før brugerens
egen router
Jeg har så senere igen konstateret at min router simpelthen er for
gammel, den understøtter absolut ikke VoIP.

Fra : daniellrosenlund@gma~

Dato : 07-11-07 17:03

On 17 Okt., 16:53, Henning <n...@tak.invalid> wrote:

> Ja - mit telefonnummer er ikke konverteret endnu, så det er ikke
> testet. Men iflg. tech.spec. kan den.

Jeg har læst fremad i tråden, og det ser ikke ud som om der er fulgt
yderligere op på dette udestående.

En ting er spec, en anden virkeligheden. Er du nået der til hvor dit
nummer er konverteret og alt fungerer?

Fra : Bloppy

Dato : 07-11-07 17:56

<daniellrosenlund@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

yderligere op på dette udestående.

En ting er spec, en anden virkeligheden. Er du nået der til hvor dit

Jeg kan sige at de Billion 5200G Routere som sælges i Computercity ikke
understøtter annex_m så man kan få upload over 1 mbit hos perspektiv
bredbånd.

Billion har arbejdet med at få lavet en firmware så de kan køre annex_m men
indtil videre ikke noget nyt fra Billion.

Ville derfor også gerne vide lidt mere om 7300V eller eventuelt om nogen har
fået andre routere til at køre annex_m og upload over 1 mbit

Fra : Henning

Dato : 07-11-07 20:09

On Wed, 07 Nov 2007 16:03:01 -0000, daniellrosenlund@gmail.com wrote:

>Jeg har læst fremad i tråden, og det ser ikke ud som om der er fulgt
>yderligere op på dette udestående.
>
>En ting er spec, en anden virkeligheden. Er du nået der til hvor dit
>nummer er konverteret og alt fungerer?

Ikke endnu, jeg afventer stadig et brev, et eller andet som jeg skal
underskrive for at opsige mit gamle abonnement.

Fra : Bloppy

Dato : 07-11-07 21:19

> Ikke endnu, jeg afventer stadig et brev, et eller andet som jeg skal
> underskrive for at opsige mit gamle abonnement.

Kører du med Bipac 7300V ?

Hvis ja hvordan kører den så ?

Fra : Henning

Dato : 08-11-07 20:08

>Kører du med Bipac 7300V ?
>
>Hvis ja hvordan kører den så ?

Nej, jeg gik tilbage til basic-setup, dvs. stand alone modem,
telefonkonverter og min gamle 3Com router. Har konstant 20M i
download, men kun ~800K i upload

Fra : Martin Schou

Dato : 08-11-07 20:42

"Henning" <nej@tak.invalid> wrote in message

> Nej, jeg gik tilbage til basic-setup, dvs. stand alone modem,
> telefonkonverter og min gamle 3Com router. Har konstant 20M i
> download, men kun ~800K i upload

jamen vi kan da godt bytte?
så kan du få min 10/1,3 hastighed...

Mvh. Martin