Fullrates trådløse router og ZyXEL Prestig~
Fra : Jan Hougaard

Dato : 03-10-07 18:10

Jeg har netop bestilt Fullrate og vil høre om jeg kan benytte printserveren i min gamle ZyXEL Prestige 335WT router?
Jeg har bestilt Fullrate med den trådløse router.
Kan jeg evt gøre brug af den trådløse funktion i ZyXEL Prestige 335WT så rækkevidden forøges på den trådløse del?

--
Mvh Jan Hougaard

Bemærk spamfilter ved email.
Erstat invalid med dk.

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 03-10-07 21:13

"Jan Hougaard" <jan_hougaard@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan jeg evt gøre brug af den trådløse funktion i ZyXEL Prestige 335WT så
> rækkevidden forøges på den trådløse del?

Den rækkevidde der er i den indbyggede trådløse router stinker, så alt er
bedre. Hardware der performer dårligere end min linksys 11mbit er IKKE godt

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Fra : Jan Hougaard

Dato : 04-10-07 05:22

"Steen Holm Pedersen" skrev i en meddelelse

> Den rækkevidde der er i den indbyggede trådløse router stinker, så alt er bedre. Hardware der performer dårligere end
> min linksys 11mbit er IKKE godt

Æv... Jeg havde ellers det indtryk, at deres trådløse router var ok.
Derfor bestilte jeg den trådløse ;o(

Fra : Søren Blom

Dato : 06-10-07 19:59

"Jan Hougaard" <jan_hougaard@stofanet.invalid> skrev

> Æv... Jeg havde ellers det indtryk, at deres trådløse router var ok.
> Derfor bestilte jeg den trådløse ;o(

Nu har jeg haft fullrate i godt 4 måneder med deres trådløse router og jeg
oplever ikke at den har dårlige rækkevide end andet wireless udstyr, så jeg
vil ikke sige at den router er et dårligt valg.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Jan Hougaard

Dato : 09-10-07 11:33

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse ...

> Nu har jeg haft fullrate i godt 4 måneder med deres trådløse router og jeg oplever ikke at den har dårlige rækkevide
> end andet wireless udstyr, så jeg vil ikke sige at den router er et dårligt valg.

Ok, så er jeg mere rolig
Lidt træls at der er pt 5-7 ugers leveringstid.