Internet monitor
Fra : Paw

Dato : 16-09-07 16:51

Findes der et program så man kan se hvor meget trafik der kører
igennem den router jeg har koblet til internettet?

Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-09-07 19:29

Paw <PawJLarsen@gmail.com> wrote in

> Findes der et program så man kan se hvor meget trafik der kører
> igennem den router jeg har koblet til internettet?

Har routeren ikke selv nogle counters du kan se det på? Hvad er det for en
router?

Hvis det er en PC du har til at lege router og du tilmed bruger Windows kan
du bruge NetMeter eller DUMeter.

/flemming

Fra : Paw

Dato : 16-09-07 19:40

On 16 Sep., 20:29, Flemming Joensson <flemm...@joensson.invalid>
wrote:

> [...]
> router?
>
> Hvis det er en PC du har til at lege router og du tilmed bruger Windows kan

Det er en Linksys wrt54gc