Skærme
Fijala 3554
Opdateringshastighed på Packard Bell EasyN~
Fra : o.f.knudsen@gmail.co~

Dato : 05-10-07 11:19

Hej har forgæves søgt efter opdateringshastighed på ovenstående
bærbar, både på producentes hjemmeside, dk.edb.hardware.bærbar og hos
elgiganten, der sælger denne computer, altsammen uden held. Er der
nogle i denne gruppe, der evt. kan hjælpe?

MVH
Ole

Fra : Laziter [9440]

Dato : 05-10-07 11:39

<o.f.knudsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> elgiganten, der sælger denne computer, altsammen uden held. Er der
> nogle i denne gruppe, der evt. kan hjælpe?

Den opdaterer med 60 Hz som stort set alle bærbare gør.

Mvh
Benjamin

Fra : o.f.knudsen@gmail.co~

Dato : 05-10-07 12:09

On 5 Okt., 12:39, "Laziter [9440]" <lazi...@gmail.com> wrote:

> Den opdaterer med 60 Hz som stort set alle bærbare gør.
>
> Mvh
> Benjamin

Ups, der kvajede jeg mig godt nok, jeg tænkte på responstiden. Den må
vel have en betydning, ligesom når man køber fladskærme?

MVH
Ole