Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster - reperatør
Fra : Frank

Dato : 25-09-07 15:41

Hej

Jeg har en 19" Samsung SyncMaster der er begyndt at 'lugte varmt'.

Kan det betale sig at lave sådan en, og hvem kender en der kan det?

En Radio-TV-mekaniker har takke nej til at forsøge....

Mvh
Frank

Fra : N_B_DK

Dato : 27-09-07 23:55

"Frank" <far@nosmap.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har en 19" Samsung SyncMaster der er begyndt at 'lugte varmt'.

Hvordan lugte varmt ?

> Kan det betale sig at lave sådan en, og hvem kender en der kan det?

Kommer helt an på hvad fejlen er.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 30-09-07 12:46

Frank wrote:
> [...]
>
> Kan det betale sig at lave sådan en, og hvem kender en der kan det?
>
> En Radio-TV-mekaniker har takke nej til at forsøge....

Jeg har sådan en stående, som du kan afhente for tre flasker god vin.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Akadut

Dato : 30-09-07 13:00

"3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har sådan en stående, som du kan afhente for tre flasker god vin.

En radio-tv-mekaniker?

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 30-09-07 16:11

Akadut wrote:
> "3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> En radio-tv-mekaniker?

Kunne godt bruge en, desværre.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : N_B_DK

Dato : 01-10-07 05:25

"3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> wrote in message

> Kunne godt bruge en, desværre.

Har vi gang i noget dating ? *G* (er radiomekaniker, men ikke interesseret i
dates) *G*

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.