Medal of honor - airborne
Fra : Torben L. Andersen

Dato : 25-09-07 15:24

Hej i NG.

Har i andre samme problem som jeg, med at Medal of honor - Airborne?

Det lagger (hakker) en del, selv ved allerlaveste opsætning.

Min Computer konfiguration er som følgende.

Intel P4 Dual core 3.4 GHz
2Gb ram Kingston DDR2 - PC2-4200
Sata 2 harddisk
Asus Gforce 7600 GS 512 Mb ram PCI Express x16

Det kommer meget bag på mig, hvis det ikke skulle være godt nok.

Hvilke grafikkort vil i anbefale, hvis det er det, der ikke er stort nok.

Hilsen Torben Andersen

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 26-09-07 05:12

"Torben L. Andersen" <news@totter.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det kommer meget bag på mig, hvis det ikke skulle være godt nok.
>
> Hvilke grafikkort vil i anbefale, hvis det er det, der ikke er stort nok.

Og alle drivere opdateret? Ellers burde det nu nok køre det fint nok... Du
har ikke en masse skrammel kørende, vel?
Prøv også lige at scanne for spyware, det kan sløve en maskine for vildt

/Ole

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 26-09-07 09:37

> [...]
> har ikke en masse skrammel kørende, vel?
> Prøv også lige at scanne for spyware, det kan sløve en maskine for vildt

Hej Ole.

Driverne skulle være de sidste nye, men, det kan da godt du har ret i at der
måske ligger nogle programmer i baggrunden
Men det finder jeg ud af.
Jeg laver en backup i dag, og installere XP på ny. Og så installere jeg kun
spillet. Så må vi se.

Hilsen Torben L. Andersen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-09-07 20:57

Torben L. Andersen wrote:

> Har i andre samme problem som jeg, med at Medal of honor - Airborne?
> Det lagger (hakker) en del, selv ved allerlaveste opsætning.

Hvilken antivirus anvender du?

Jesper Poulsen

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 26-09-07 09:33

> Hvilken antivirus anvender du?
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Hej Jesper.

Jeg bruger Avast 4,7

Hilsen Torben L. Andersen

Fra : kazz

Dato : 02-10-07 23:10

"Torben L. Andersen" <news@totter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kommer meget bag på mig, hvis det ikke skulle være godt nok.
>
> Hvilke grafikkort vil i anbefale, hvis det er det, der ikke er stort nok.

Du kan godt glemme alt om at køre Airborne med et et Gf 7600.
Jeg kunne til nød køre i det i 600x800 i laveste kaviltet men med en del
lag.
Måtte en tur ned til den lokale hardvarepusher efter et GF 8800 GTS.
Men nu kører det flydene i 1680X1050 med alt sat til max kvalitet

Asus P5B deluxe med intel 975 chipsæt
E6600 Conroe
1 Gb pc6400 dual channel ram
Sata II 8 mb bufferet disk som systemdisk
Gf. 8800 GTS OC 580 htz 320 mb ram - Pci express.

Spillet et bygget på en Unreal motor og den trækker en del mere på din
maskines resoucer en de ældre moha spil som kører på en Quake motor

Kazz

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 03-10-07 16:55

> [...]
>
> Spillet et bygget på en Unreal motor og den trækker en del mere på din
> maskines resoucer en de ældre moha spil som kører på en Quake motor

Hej Kazz

Jeg lavede et forsøg.
Jeg har to skærme. En Samsung SyncMaster 2232BW 22 Tommer Widescreen og en
Samsung SyncMaster 913N 19 Tommer almindelig.
Med 19 tommer, kan ikke køre digitalt, så jeg prøvede at sætte den på, og
vipti, så kunne jeg køre spillet i 1280x1024 og ellers default opsætning af
spillet.
Så, prøvede jeg at køre analog på min Widescreen. Det virkede osse. Så
hvorfor det hakker sådan, når jeg køre digitalt, det ved jeg ikke.

Jeg ved ikke om det køre fuldstændig flydende, men det kan sagtens spilles
nu. Der vil jo selvfølgelig nok være nogle af de rigtige hardcore gamblere,
der
synes det ville kunne køre bedre, men jeg er tilfreds nu.

Hilsen Torben L. Andersen