hvordan kan man dette
Fra : per larsen

Dato : 21-09-07 16:09

Hejsa

Jeg skal have en database der er synlig på min web-side

Der skal være sådan at man kan indtaste følgende

Bruger*
VarmepumpeNavn
ModelNummer
Dato
El
Brineind
Brineud
Frem
Retur
Varmeforbrug
Cop
udetemp
indetemp

Derefter skal alle kunne se det indtastede i databasen.

Jeg har prøvet noget der hedder caspio

Der kan jeg lave databasen og få det emmbeded til min web side men kun
indtastningen, altså kan jeg ikke få det indtastede vist på
web-siden.

websiden kører php og mysql, men mysql er jeg ikke meget for at røre
:(

Fra : Gert Krabsen

Dato : 21-09-07 16:37

per larsen (slet 8EN53) skrev:
> [...]
> web-siden.
>
> websiden kører php og mysql, men mysql er jeg ikke meget for at røre

Hvorfor ikke? Den bider ikke!
Det er langt det hurtigste at lave en lille mySqlbase med et php-interface..