@
Fra : Edwin Elowsson

Dato : 14-09-07 16:55

Hej

Gennem flere versioner af acad hacde jeg et icon og kombinationen ctrl+q som
indsatte @

Det var noget med @@^H

ctrl+q kan ikke bruges mere da det bruges til noget andet, jeg ved godt detg
kan forandres men jeg kan ikke få nogle af delene til at virke i det ny cui

Edwin

Startede med ver. 2.6

Fra : P.C.

Dato : 15-09-07 10:39

On Sep 14, 5:55 pm, "Edwin Elowsson" <e...@gipen.dk> wrote:
> [...]
> kan forandres men jeg kan ikke få nogle af delene til at virke i det ny cui

Hi.

Jeg startede også med ver 2.6 , og på et tidspunkt havde jeg brug for
en doven måde at sætte f.eks .xy og (getdist) ind --- det gjorde jeg
ved at ændre nogle af de "F" taster der ikke var i brug, og jo jeg fik
samme s,å "makroer" ned på digitiser menuen også. Måske er det
løsningen for dig, simpelthen at programere F knapperne der ikke er i
brug.

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 15-09-07 17:13

"P.C." <per.corell@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

>samme s,å "makroer" ned på digitiser menuen også. Måske er det
>løsningen for dig, simpelthen at programere F knapperne der ikke er i

Det har jeg styr på men det er selve macroen jeg ikke kan få til at virke

Edwin Elowsson
Giben Scandinavia as

"If you have a difficult task, give it to a lazy person
- they will find an easier way to do it." - Hlade's Law

Fra : P.C.

Dato : 15-09-07 19:50

On Sep 15, 6:12 pm, "Edwin Elowsson" <e...@gipen.dk> wrote:

> [...]
>
> "If you have a difficult task, give it to a lazy person
> - they will find an easier way to do it." - Hlade's Law

Uha, --- det er godt nok nogle år siden må jeg indrømme --- så om det
passer, at man blot kan bruge en styre systems kommando idag også ,
det kan jeg ikke garentere, men Autocad evaluerer eller tilbyder jo at
evaluere styre systems kommandoer ,i Lisp f.eks og i AutoLisp er der
jo adgang til styre systemet , i gamle dage mener jeg det var ansi.sys
der skulle angives med parametrene til ændring af den standard tast
med "dette" ascii tegn ændret til "dette" ascii tegn, men nu du komer
ind på det --- gad vidst om det findes i windows idag ?
Ellers kan det vel programeres med adskillige af de bruger inteface's
der allerede er. Men det er vel nemt nok, det står vel i manualen.