Skærme
Fijala 3554
22", hvad kan anbefales?
Fra : Sven

Dato : 13-09-07 15:04

Hej.
Min ViewSonic VP930 19" er lige gået i stykker, så jeg leder efter en anden
skærm, i fald der ikke kommer en løsning ret hurtigt på at rep. min VP930
skærm.
Det skal være en 22" til max 3000,- kr.
Jeg har kigget lidt på disse, men er der andre jeg skal tage med i mine
overvejelser?
http://www.edbpriser.dk/Produc...
http://www.edbpriser.dk/Produc...
http://www.edbpriser.dk/Produc...

(hvilken af disse 3 skærme giver mest for pengene?)

Skærmen er primært en gamerskærm, men da jeg bruger 2 PC'ere (en netserver
og min gamerPC) skal den have mindst 1 DVI og 1 VGA eller 2 DVI indgange, og
mulighed for at skifte mellem indgangene mens alt kører.

Jeg skal hverken bruge USB-hub eller lyd i skærmen.

Sven

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-09-07 15:07

"Sven" <nogen@med.ca> crashed Echelon writing

> [...]
> http://www.edbpriser.dk/Produc...
> http://www.edbpriser.dk/Produc...
>
> (hvilken af disse 3 skærme giver mest for pengene?)

Ingen af dem, jeg ville i hvert fald ikke kaste penge efter det.

Dårlig linket.

--
Bjarke Andersen

Fra : Sven

Dato : 13-09-07 15:42

> Ingen af dem, jeg ville i hvert fald ikke kaste penge efter det.
>
> Dårlig linket.

Undskyld, jeg ved ikke hvorfor disse links blev sådan. Jeg prøver lige igen:

Sven