Free Pascal 2.20
Fra : Carsten

Dato : 11-09-07 10:02

Fra : Konrad

Dato : 01-10-07 20:07

Carsten wrote:
> Free Pascal 2.20 er frigivet.
> Prøv at se her
> http://tinyurl.com/ywzyvr
> eller

http://www4.osnews.com/story/18592/Cross-Platform_Development_with_Free_Pasc
al_2.2.0

Jeg bryder mig ikke om "TurboVision"-layoutet på win, men ellers virker det
jo til at være en ufattelig kraftig compiler hvis man vil tage sine gamle
pascal-programmer frem og konvertere dem til forskellige nutidige platforme.

Jeg påtænker selv at lave et forsøg med at konvertere et windowsprogram
udviklet i Delphi 6 (et administrationsprogram til en webshop) over så det
kan køre på osx og linux. Programmet bruger kun native Delphi-komponenter og
nogle mySQL-DLL'er.

Har nogle erfaringer med at konvertere et ældre Delphi-program til FP??