Skærme
Fijala 3554
Pixelfejl?
Fra : Ukendt

Dato : 11-09-07 21:44

Hejsa.

Jeg har en lille sort plet på min bærbares skærm.
Er dette hvad man betegner som en "død pixelfejl"?

Link: http://upload.brafi.dk/files/1/pixelfejl.jpg

Nogen som har erfaringer med at "fjerne"/reparere sådanne en fejl?

Hilsen Jacob

--
Del dine erfaringer med os andre: http://www.brafi.dk/webhosthjaelp
Få din egen 1 GB billedmappe på http://upload.brafi.dk

Fra : Esben

Dato : 11-09-07 22:14

"Jacob Fich" <"jacob[gaet en gang]brafi.dk"> skrev i en meddelelse

> Jeg har en lille sort plet på min bærbares skærm.
> Er dette hvad man betegner som en "død pixelfejl"?
>
> Link: http://upload.brafi.dk/files/1/pixelfejl.jpg

Det ligner mere et fremmedlegeme - fx en tordenflue.

> Nogen som har erfaringer med at "fjerne"/reparere sådanne en fejl?

Det er mere eller mindre uladsigørligt - hvis du er heller, så dækker
garantien det.

--
Esben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-09-07 05:07

Jacob Fich skriver:

> Hejsa.
>
> Jeg har en lille sort plet på min bærbares skærm.
> Er dette hvad man betegner som en "død pixelfejl"?

Nej, det er skidt (fremmedlegme).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 05:43

Tak til begge Jeres svar.

Problemet er, at det ikke sidder uden på skærmen, men inde under "glasset".

Jeg vil prøve at få det fjernet på garantien...

/Jacob

Fra : Mads

Dato : 12-09-07 16:57

On Wed, 12 Sep 2007 06:43:25 +0200, Jacob Fich <"jacob[gaet en
gang]brafi.dk"> wrote:

>Tak til begge Jeres svar.
>
>Problemet er, at det ikke sidder uden på skærmen, men inde under "glasset".

Det er ofte en tordenflue der har forvildet sig ind bag glasset.
Desværre har de det med at krepere der inde.

mvh Mads