Skærme
Fijala 3554
V/S: SAMSUNG SyncMaster 913N - 19"
Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 08-09-07 11:03

Hej NG

Jeg har en SAMSUNG SyncMaster 913N i størrelsen 19", som fungerer
ubeklageligt og uden pixelfejl!

Beskrivelse:

TFT 19"
SyncMaster 913N
Superhurtig 19" skærm med 8ms responstid

SyncMaster 913N er en hurtig 19" TFT-skærm med en responstid på kun
8ms. Den er god til avancerede spil og DVD film, hvis man vil undgå
efterslæb i billedet.

http://www.samsung.com/dk/products/monitors/tft19/files/913nleaflet.pdf

Hvad vil sådan en superskærm kunne indbringe?

Den er placeret København NV.

Med venlig hilsen

Per René Gotfredsen

begin 666 spacer.gif
M1TE&.#EA`0`!`)$!`````/_______P```"'Y! $```$`+ `````!``$```("
$3 $`.P``
`
end

Fra : Kim

Dato : 08-09-07 15:18

On Sat, 8 Sep 2007 12:02:33 +0200, "Per René Neuhauge Gotfredsen"
<pgotfredsen@mail.dk> wrote:

> [...]

>http://www.samsung.com/dk/products/monitors/tft19/files/913nleaflet.pdf

>Hvad vil sådan en superskærm kunne indbringe?

Der er et par ting, som du har misforstået :

Salg foregår i markedsgrupperne.

8 mS er IKKE superhurtigt.

Der er absolut IKKE tale om en superskærm ( har selv en ) :

Kun VGA tilslutning.
Det medfølgende kabel er af en elendig kvalitet.
Er umulig at justere ordentligt.
Billedet er kun lige akkurat acceptabelt,
hvis du sidder 100% vinkelret foran skærmen.

--
Kim

Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 09-09-07 12:51

I know - det opdagede jeg lige efter jeg havde postet den - og så slettede
jeg den med det samme igen - men det er vidst ikke altid det hjælper

Beklager forstyrrelsen