central
Fra : Jens

Dato : 07-09-07 20:34

Hej
Jeg leder efter en form for central til noget fastnet telefoni.
Bruger er ca. 15- 20 og en by linje
Der skal kunne ringes internt.
Samt en mulighed for at se hvor meget den enkelte har brugt ud af
huset, enten målt på telefonen eller en form for kode der indtastes,
før der kan ringes ud, gerne en form for men aflæsning eller noget med
noget taletid.
Hvor finder man sådan noget grej henne?

Venligst

Jens

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-09-07 10:54

Jens skrev:
> Hvor finder man sådan noget grej henne?
>
> Venligst
>
> Jens

Det kan du få smidt i nakken i Den Blå Avis, men du skal have nogen til
at sætte det op, og det koster mindst det samme som selve anlægget.

dba.dk \ Forside: Telefoner \ Kategori: Telefoner og tilbehør \
Tilbehør til telefoner \ Omstillingsanlæg

Mvh
TKJ

Fra : Jens

Dato : 08-09-07 16:25

On 8 Sep., 11:53, Thomas Jensen <tkjn...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> dba.dk \ Forside: Telefoner \ Kategori: Telefoner og tilbehør \
> Tilbehør til telefoner \ Omstillingsanlæg

Hej
men det er muligheden for afregning der mangler...

Venligst

Jens

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-09-07 18:58

Jens skrev:

> Hej
> men det er muligheden for afregning der mangler...
>
> Venligst
>
> Jens

Nej, mange anlæg har en "hotel funktion" der giver mulighed for at afregne.

/TKJ

Fra : Jens

Dato : 09-09-07 06:19

On 8 Sep., 19:58, Thomas Jensen <tkjn...@gmail.com> wrote:

> Nej, mange anlæg har en "hotel funktion" der giver mulighed for at afregne.
>
> /TKJ

oki det er lige sådan en løsning vi har brug for, men det må gerne
være nyt..
Du skulle vel ikke kende et navn på noget der kan den slags ?

Fra : Per Kaaber

Dato : 09-09-07 11:55

"Jens" <lionx@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

>være nyt..
>Du skulle vel ikke kende et navn på noget der kan den slags ?

Elmeg
http://www.funkwerk-ec.com/prod_elmeg_main_en,1057,837.html

--

Hilsen

Per

Fra : Kim M Jørgensen

Dato : 10-09-07 07:22

Nu arbejder jeg selv i et firma hvor vi bruger Aastra PBX'er og de kan
ihverfald det du søger plus meget mere.

Det med log af ens telefon forbug er heller ikke noget problem. Den kan
logge via seriel porten eller netværket. Der har jeg bla selv lavet en del
programmer til at opsamle og behandle de data i en database, så det hele
skulle være muligt.

Men nu skriver du ikke om det skal være nyt eller brugt.

Men ihverfald hvis det skulle have interesse kan du jo prøve at kontakte os
www.teledi.dk , hjemmesiden er bare ikke helt opdateret endnu.