rejseforsikring
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 02-09-07 09:09

Har nogen gode erfaringer med årsrejseforsikringer, der også gælder
erhvervsrejser?

Fra : MAndersen

Dato : 02-09-07 19:33

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse
> Har nogen gode erfaringer med årsrejseforsikringer, der også gælder
> erhvervsrejser?

Ja - hvad søger du efter? pris, dækning, om du kan kombinere en priat med
erhverv eller omvendt.....

MAndersen

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 02-09-07 20:37

"MAndersen" <ups@post.uk> wrote in message

> Ja - hvad søger du efter? pris, dækning, om du kan kombinere en priat med
> erhverv eller omvendt.....

En global rejse+afbestillingsforsikring, der dækker privat, erhverv og
kombineret. Sikkert med et max antal rejsedage om året. Ellers bliver det
nok for dyrt.

"EUROCARD GOLD CORPORATE" inkluderer noget i den stil, men stiller krav om,
at betaling af rejsen er foretaget med kortet og det kan være noget
upraktisk i flere sammenhænge.

Fra : MAndersen

Dato : 03-09-07 17:34

> [...]
>
> En global rejse+afbestillingsforsikring, der dækker privat, erhverv og
> kombineret. Sikkert med et max antal rejsedage om året. Ellers bliver det

Hmmmm hvis du har et mindre firma, ville jeg ringe til Gouda og spørge
specifikt.

Normalt kan du ikke få dækket erhvervsrejser på en privat rejseforsikring.
Du kan godt få dækket rene ferierejser på en erhvervsrejseforsikring, men så
skal du betale min. 3-5.000 årligt.

Prøv Gouda - de plejer at være til at tale med.

MAndersen

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 19-09-07 15:44

Uffe Kousgaard wrote:
> [...]
>
> "EUROCARD GOLD CORPORATE" inkluderer noget i den stil, men stiller krav om,
> at betaling af rejsen er foretaget med kortet og det kan være noget

MasterCard guld-kort fra din lokale bank har indbygget
rejseforsikring, og kræver ikke at du bruger kortet til at betale
rejsen...

Fra : Jonathan Stein

Dato : 04-09-07 12:51

Uffe Kousgaard skrev:

> Har nogen gode erfaringer med årsrejseforsikringer, der også gælder
> erhvervsrejser?

Jeg har ingen erfaring med forsikringen, men Ingeniørforeningen tilbyder
en årsrejseforsikring til 350 kr, der dækker hele verden både privat og
erhverv.

Forsikringen tegnes som et tillæg til et (gratis) Mastercard. Det hele
administreres af Lån og Spar bank.

http://ida.dk/Kontante+fordele/IDA+Forsikring/IDA+Rejseforsikring/

- Jeg mener, at flere andre Mastercard-formidlere tilbyder lignende
forsikringer, så det kunne være en mulighed, selv om man ikke er medlem
af Ingeniørforeningen.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 05-09-07 07:48

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> wrote in message

> Jeg har ingen erfaring med forsikringen, men Ingeniørforeningen tilbyder
> en årsrejseforsikring til 350 kr, der dækker hele verden både privat og
> erhverv.

Tak.

Den havde jeg kigget på, og det er måske det bedste bud, selvom jeg er ikke
er meget for at skulle have en konto hos Lån og Spar Bank, hvad det sikkert
kræver. Dækningen på sygdom, sygetilkaldelse og hjemrejse er noget fedtet
med en total på 1 mio. Det ville jeg nødig rejse til f.eks. USA med som
eneste dækning. Jeg kigger lidt videre.

Mvh.
Uffe

Fra : northern1@gmail.com

Dato : 08-09-07 09:49

On 2 Sep., 10:08, "Uffe Kousgaard" <o...@no.no> wrote:
> Har nogen gode erfaringer med årsrejseforsikringer, der også gælder
> erhvervsrejser?

Hej, ja jeg vil da anbefale www.Northern1.dk rejseforsikringer som jeg
arbejder for, vi har et speciel erhverv/ferie produkt som hedder GULD
inkl afbestilling
du kan selv kombinere Erhverv og Ferie og skal ikke tælle dage,
dækningen inkludere afbestilling for 1461 kroner år år du kan rejse 30
dage pr rejse hele
verden. Du kan udvide den til 60 og 90 dage. Northern1 produkter er
underwrittet af AXA som er en af verdens største forsikringsselskaber
og det er FALCK i Danmark
som er alarm central

God Rejse
Thomas

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 08-09-07 10:20

<northern1@gmail.com> wrote in message

> Hej, ja jeg vil da anbefale www.Northern1.dk rejseforsikringer som jeg
> arbejder for, vi har et speciel erhverv/ferie produkt som hedder GULD
> inkl afbestilling

Uden dansk-sproget police har det ingen interesse.
Hjemmesiden i sig selv er for uklar omkring dækningen.