manual til fastnet telefon Kirk delta trio~
Fra : Poul Johannsen

Dato : 27-08-07 13:11

Hej

Nogen der ved hvor jeg kan finder en manual til fastnettelefon Kirk
Delta Trio?
Skal bruge den hurtigst muligt eller senest i morgen formiddag.
Har prøvet at googler efter navnet uden held.

Mvh Poul

Fra : Blip

Dato : 27-08-07 21:13

On 27 Aug., 14:10, Poul Johannsen <poul_johann...@264VXhotmail.com>
(slet 264VX) wrote:
> [...]
> Delta Trio?
> Skal bruge den hurtigst muligt eller senest i morgen formiddag.
> Har prøvet at googler efter navnet uden held.

Hej Poul.

Du kan hente den her http://web.kirkscantel.dk/docmodul/doc_uploaded/Trio+Edition+02.pdf
Alle manualer til tidligere Kirk telefoner fåes her
http://web.kirkscantel.dk/kirk/brugervejledninger_oevrige.htm

/Voblip

Fra : Poul Johannsen

Dato : 28-08-07 04:37

Hej

>Du kan hente den her
>http://web.kirkscantel.dk/docmodul/doc_uploaded/Trio+Edition+02.pdf
>Alle manualer til tidligere Kirk telefoner fåes her
>http://web.kirkscantel.dk/kirk/brugervejledninger_oevrige.htm

Tak for hjælpen.

Mvh Poul