fullrate dsl stik (John Eriksen)
Fra : Bjørn Nielsen

Dato : 26-08-07 12:56

Hej gruppe (John)

Opfølgning af John Eriksens tråd d.17.7.07

Har du fået dit fullrate til at køre på rå kobber fra tdc ,og hvis ja
hvordan har du eller fullrate båret sig ad.

Jeg spørger fordi jeg selv er intereseret i fullrate på rå kobber for at
beholde fastnet telefon.
Med venlig hilsen Bjørn

Fra : John Eriksen

Dato : 03-09-07 08:50

> Har du fået dit fullrate til at køre på rå kobber fra tdc ,og hvis ja
> hvordan har du eller fullrate båret sig ad.

Der er 4 indgående ledninger. 2 af ledningerne er der Tele2-telefoni på.
De andre 2 ledninger er der fullrate ADSL på.

Fra : Bjørn Nielsen

Dato : 03-09-07 17:22

"John Eriksen" <johne@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Der er 4 indgående ledninger. 2 af ledningerne er der Tele2-telefoni på.
> De andre 2 ledninger er der fullrate ADSL på.
>
> tak for svaret .jeg vil nu kontakte fullrate og tdc om rå kobber

mvh bjørn