Trådløs telefon
Fra : SB

Dato : 25-08-07 22:15

Hej

Da vi nu snart skifter til telefoni over internettet og ikke har mulighed
for at koble alle vores telefonstik på den, har vi overvejet at skifte dem
ud med trådløse.

nu gider vi så ikke at købe noget skrammel der suser og taber forbindelsen
efter 5 meter, men vil godt ofre det som det koster at få noget kvalitet.
dog er B&O nok lige i den forkerte ende af skalaen sådan rent prismæssig

Må gerne være en model man kan købe løse ekstra håndsæt til, da vi har brug
for 5 telefoner i alt, men jo kun har en base mulighed

Nogen forslag til hvad der er godt og kan betale sig at købe?

Søren

Fra : SB

Dato : 26-08-07 07:20

Glemte lige.....

3 af håndsættene skal nødvendigvis kunne vægmonteres, synes alle dem jeg har
set er til at stille på et bord

/S

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 26-08-07 08:39

Hejsa

>Da vi nu snart skifter til telefoni over internettet og ikke har mulighed
>for at koble alle vores telefonstik på den, har vi overvejet at skifte dem
>ud med trådløse.

Hvorfor ikke ???

hvis der er en rj11 udgang på voip boksen, sætter du da bare en
lednign ra rj11 til et telefonstik - så virker alle andre stik i huset
også

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : SB

Dato : 26-08-07 19:14

"www.netink.dk / www.PCalarm112.dk / www.GPSdebat.dk"
<infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hvis der er en rj11 udgang på voip boksen, sætter du da bare en
> lednign ra rj11 til et telefonstik - så virker alle andre stik i huset

Har prøvet - virker ikke

Vi kan ikke komme til vores telefonledninger nogen steder, og eller andet
sted er der så sikkert en fejl.
Gider ikke lede efter den. Kræver jeg brækker loftet ned i huset.

Har også kun 2 tlf stik her i forvejen

Vi kan alligevel bedst lide den frihed trådløse telefoner giver.

Søren