Fullrate og egen ADSL2+-router.
Fra : Ukendt

Dato : 26-08-07 02:59

Bruge du din egen ADSL2+-router til Fullrate opkobling og hvilken
router har du valgt og har du oplevet problemer med at anvende en
"non-support" router?

På forhånd tak
Bent

Fra : Bo

Dato : 26-08-07 16:55

> Bruge du din egen ADSL2+-router til Fullrate opkobling og hvilken
> router har du valgt og har du oplevet problemer med at anvende en
> "non-support" router?

Bruger en Linksys AG241, kører fint (20Mbit/2Mbit). Lidt arbejde med
opsætning (RFC 1483 Bridged) men det fandt jeg da ud af.

Fra : Jeppe Toustrup

Dato : 27-08-07 22:46

Bent wrote:
> Bruge du din egen ADSL2+-router til Fullrate opkobling og hvilken
> router har du valgt og har du oplevet problemer med at anvende en
> "non-support" router?

Jeg har netop bestilt Fullrate til min nye lejlighed i dag, og jeg
regner med/håber på at jeg kan bruge den Netgear DM111P som jeg købte
til min nuværende Cybercity forbindelse.
Grunden til at jeg købte et andet modem, var dels for at jeg kunne nøjes
med at have et modem foran min Linux firewall/router, men også fordi den
standard Zyxel router fra Cybercity simpelthen var for dårlig.

Så vidt jeg ved, bruger Cybercity og Fullrate mange af de samme
standarder, så jeg forventer ikke det bliver noget problem. Min største
bekymring er bare om den kan klare hastigheden, da jeg (selvfølgelig)
har bestilt en 20/2 Mbit linie, som jo er en del hurtigere end den 4
Mbit/768 Kbit forbindelse jeg har haft hos Cybercity.

/Jeppe