Skærme
Fijala 3554
S-video output
Fra : kristensenrune@hotma~

Dato : 20-08-07 16:46

Hej NG.

Jeg har en HP DV6014 med et nVidia GeForce 7200, hvor der er s-video
udgang.

Jeg har anskaffet mig et s-video kabel (med scart konverter i tv-
enden), men når jeg forsøger at sende billedet over på tv'et, så
flimrer skærmen kun.

Er der nogen, der har en ide til hvordan jeg kan få det til at virke??

På forhånd tak.

Rune Kristensen

Fra : Klaus Jensen

Dato : 05-09-07 02:13

<kristensenrune@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Kører du Vista? If so, er det sandsynligvis et problem med driveren fra
Nvidia. De har endnu ikke releaset en driver, der kan detecte alle de TV'er,
man kunne under XP. Jeg havde selv problemet med mit TV, og fulgte med i
mange andres forsøg og pinsler på Nvidia's supportforum. Efter ca. 1 års
utålmodig venten gav jeg op - og løste problemet ved at købe et 42" LCD-TV
istedet! ;)