Skærme
Fijala 3554
Tilslutning af extraskærm
Fra : Hans Klementsen

Dato : 20-08-07 12:41

Ved et uheld er skærmen på min nye bærbare medion MD98300 blevet
berørt med en tommelfinger.Resultat en revne i skærmen.Medion oplyser
at en ny skærm koster 4500 kr.
Tilslutning til en gl. skærm er lykkedes, men der står "Går i dvale"
Hvad gør jeg forkert. Kan ikke se det nederste af skærmen på den
bærbare.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-08-07 18:42

Hans Klementsen skriver:

> [...]
> Tilslutning til en gl. skærm er lykkedes, men der står "Går i dvale"
> Hvad gør jeg forkert. Kan ikke se det nederste af skærmen på den

Slut skærm til inden du tænder, kommer der opstartsbillede ?

Hvis skærm efterfølgende blanker er det fordi opløsningen er sat for
højt.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe