Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Samsung SyncMaster 206BW og Day Of Defeat ~
Fra : Peter

Dato : 18-08-07 19:57

Hej

Min gamle 19" CTRskærm synger på sidste vers så jeg er på udkig efter en
TFT skærm.
Jeg har ingen erfaring med TFT skærme så lidt hjælp vil blive påskyndet.

Har kigget på:
http://www.flatpanels.dk/index.php
Uden jeg er blevet så meget klogere

Jeg har kigget på Samsung SyncMaster 206BW eller 226BW.
Prisen tiltaler mig

http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=307881

http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=307883

Begges opløsning ligger på 1680 x 1050

Da jeg for det meste spiller Day Of Defeat Sourse, skal den kunne klare det
uden at det bliver for småt. (CTR: 1024 x 768)

Ifl : http://www.widescreengamingforum.com/forum/viewtopic.php?t=5957 kan
spillet køre i den opløsning, men er det brugbart?.

Kan man evt. gå ned i en lavere opløsning eller er det udelukket når det
drejer sig om en TFT skærm ?.

Grafikkort: Nvidia Geforce 6700 XL 128 Mb ram. PCI-E

Senere skal Half Life Episode 2 og Far Cry 2 gerne blive indlemmet i
samlingen og der vil jeg regne med at grafikkortet bliver problemet, hvis
det skal være i 1680 x 1050.
Men det er der jo råd for.

Vh Peter