stats telefon
Fra : Allan Jensen

Dato : 16-08-07 17:11

Hej jeg søger efter et højopløsningbillede minimum 1024x768 af stats telefon
emblemet der sidder på de fleste telefoner fra det tidlige 1900 tal
Jeg har fundet et lavopløsningsbillede :
http://www.ptt-museum.dk/ptt-museum/telefonmuseet/dk/page0009.html men det
hjælper mig ikke særlig meget da jeg ikke kan forstørre det uden det bliver
grumset til uigenkendelighed...

Håber i kan Hjælpe mig...

Allan

Fra : Børge Larsen

Dato : 17-08-07 10:00

"Allan Jensen" <sputnik.jensen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.ptt-museum.dk/ptt-museum/telefonmuseet/dk/page0009.html men det
> hjælper mig ikke særlig meget da jeg ikke kan forstørre det uden det

Har du prøvet at kontake Post-& Tele Musset?

Børge

Fra : Allan Jensen

Dato : 17-08-07 12:35

jeps og intet held

Fra : Allan Jensen

Dato : 17-08-07 19:05

jeg har fundet havad jeg skulle bruge nu... mange tak for at i prøvede at
hjælpe mig!!

Allan