1920 x 1200 på eCS 1.2
Fra : The Amazing Grace

Dato : 13-08-07 21:45

Hej,

er der nogen der kan hjælpe med at få eComStation til at fungere i 1920
x 1200 over DVI?

P.t. kører jeg 1600 x 1200 med sorte bjælker i siderne, og det er jo
ikke meningen når man lige har kastet en masse penge efter en i øvrigt
dejlig ny skærm (Samsung Syncmaster 244 T).

Grafikkortet er et Matrox G450 med dual-DVI, men uden VGA. Driveren er
_ikke_ SNAP, den holdt på et tidspunkt op med at fungere efter at jeg
havde pillet og jeg har ikke haft held til at få den
gen-installeret.

Jeg har en Win2000-maskine til videoredigering, den kører fint 1920 x
1200 på samme skærm, men det er godt nok over VGA-indgangen.

Skulle jeg blive nødt til at køre min eCS over VGA også, overlever jeg
det nok, men jeg vil selvfølgelig helst bruge DVI-indgangen på skærmen.

Jeg har prøvet at slippe udenom ved at installere eCS 2.0 RC1, men der
er noget fnidder med en partitionstabel den ikke bryder sig om. Den
sidste beta, jeg kunne få til at installere var 2.0 beta 2, jeg prøvede
ikke 3'eren, men 4'eren og altså RC1 dør ret tidligt i installationen.

Venligst,

Mads Hansen

--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.

Fra : The Amazing Grace

Dato : 13-08-07 22:36

The Amazing Grace wrote:

> [...]
> _ikke_ SNAP, den holdt på et tidspunkt op med at fungere efter at jeg
> havde pillet og jeg har ikke haft held til at få den

Undskyld, det passer ikke.

Grafikkortet er et Matrox P650 med dual DVI og ingen VGA.

Mads Hansen

--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.