Skærme
Fijala 3554
VGA > DVI
Fra : Autocadster

Dato : 10-08-07 15:33

Kan man få en adapter der laver et VAG stik/signal om til DVI stik...
altså sådan hvis man har et VGA kabel, allgevel kan forbinde mellem DVI
skærm og skærmkort

Gerne link

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Hans

Dato : 10-08-07 16:04

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man få en adapter der laver et VAG stik/signal om til DVI stik...
> altså sådan hvis man har et VGA kabel, allgevel kan forbinde mellem DVI
> [...]

Har du selv gjort noget for at finde ud af det?

Fra : Autocadster

Dato : 10-08-07 19:20

Den 10-08-2007, skrev Hans:

> Har du selv gjort noget for at finde ud af det?

Ja... men du er åbenbart klogere end mig, og derfor kom du med et svar
der kunne bruges! nå nej det er jo Hans :/

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Jørgen

Dato : 10-08-07 16:23

On Fri, 10 Aug 2007 16:32:55 +0200, Autocadster <autocadster@gmail.com>
wrote:

>Kan man få en adapter der laver et VAG stik/signal om til DVI stik...
>altså sådan hvis man har et VGA kabel, allgevel kan forbinde mellem DVI
>skærm og skærmkort

Ja. Der findes også VGA /DVI kabler.

>Gerne link

F.eks. www.hd.dk

Er åbenbart lagervare med 40% rabat.

Om det er billigt, ved jeg ikke.

--
Jørgen

Fra : Autocadster

Dato : 10-08-07 19:20

Jørgen sendte dette med sin computer:

> Ja. Der findes også VGA /DVI kabler.

Ok... skulle blot bruge adaptere

Kigger på linket...

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-08-07 19:41

Autocadster skriver:

> Kan man få en adapter der laver et VAG stik/signal om til DVI stik...
> altså sådan hvis man har et VGA kabel, allgevel kan forbinde mellem DVI
> skærm og skærmkort
>
> Gerne link

Er der DVI-D eller DVI-A i skærmen ?
Nogle skærme tager ikke imod analogt signal på DVI porten.

http://en.wikipedia.org/wiki/DVI

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Autocadster

Dato : 10-08-07 20:45

Klaus D. Mikkelsen forklarede:
> Autocadster skriver:

> Er der DVI-D eller DVI-A i skærmen ?
> Nogle skærme tager ikke imod analogt signal på DVI porten.

Ved ikke hvad signal det er, blot at det er en 1½år gammel Phillips 37"
tommer, den kan analogt den vej... har bare ikke kunne finde
adapterstik til mit VGA kabel :'(

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-08-07 21:58

Autocadster skriver:

> Ved ikke hvad signal det er, blot at det er en 1½år gammel Phillips 37"
> tommer, den kan analogt den vej... har bare ikke kunne finde
> adapterstik til mit VGA kabel :'(

Se her:
<http://www.google.dk/search?hl=da&q=vga+dvi+adaptor&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=>

Fra : Autocadster