Zyxel P-660R-D1 & trådløs router
Fra : Paw

Dato : 07-08-07 13:28

Jeg skal sætte en CC forbindelse op. Jeg har fået en Zyxel P-660R-D1
fra CC og har selv en Linksys wrt54gc trådløs router der skal
bagefter.
Desuden har jeg en Linksys spa-2102 der også skal sættes til for at få
telefoni.

Hvad vil være den bedste opsætning?
Er det muligt at slå router-delen fra i Zyxel P-660R-D1?

Fra : Ludofranz

Dato : 07-08-07 18:56

Du skal formentlig slå SIP ALG, da det kan volde problemer.

Herudover er det ofte nødvendigt med portforwarding.

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 08-08-07 19:29

Ludofranz <mhsandager@gmail.com> wrote in news:1186509368.945751.104470
@q75g2000hsh.googlegroups.com:

http://www.adsltips.dk/zyxel-gp-sip.php

> Herudover er det ofte nødvendigt med portforwarding.

Det har ikke vist sig nødvendigt for mit Unotel setup (endnu)

Fra : Paw

Dato : 08-08-07 19:39

On 8 Aug., 20:29, Niels Kristian Jensen <n...@internetDYTgruppen.dk>
wrote:
> Ludofranz <mhsanda...@gmail.com> wrote in news:1186509368.945751.104470
> @q75g2000hsh.googlegroups.com:

> http://www.adsltips.dk/zyxel-gp-sip.php

> Det har ikke vist sig nødvendigt for mit Unotel setup (endnu)

Jeg har slået SIP ALG fra men lige pludselig mister ATA'en
forbindelsen.
Nogen ideer?