Handelsplatform med adgang til OMX Københa~
Fra : Michael Zedeler

Dato : 06-08-07 09:48

Hej.

Jeg leder efter en handelsplatform som både tilbyder adgang til OMX
København og samtidig har en facilitet hvor man kan afprøve
forskellige investeringsstrategier ved at lave fiktive handler.

Det ser ikke ud til at E*Trade tilbyder det, så nu er jeg temmelig
meget i tvivl om hvad mulighederne så er.

Mvh. Michael.

Fra : Hanne og Bjørn

Dato : 07-08-07 04:23

Hej

Måske kan Saxobank bruges?

Mvh
Bjørn

Fra : Michael Zedeler

Dato : 08-08-07 22:06

Hej Hanne og Bjørn.

Hanne og Bjørn wrote:
> Måske kan Saxobank bruges?

Det ser ud til at være tilfældet. Tak for hjælpen.

Mvh. Michael.