Unlock af 6230 & 6230i gratis?
Fra : Thomas

Dato : 30-07-07 11:09

Hej NG.

Findes der stadig steder (der virker) hvor man gratis kan få
låst sine telefoner op? Har 2 Nokia telefoner der begge er
sim-låst til tdc, men syntes ikke de koder jeg fik fra linket
forneden virker, måske jeg gør forkert?

http://nfader.z-host.ru/

Fra : Anders

Dato : 30-07-07 11:28

Denne www adr. skulle virke www.fluii.dk

Du skal være sikker på at du har tastet IMEI nr. rigtgt ind, for det er
derfra din kode(r) kommer fra.

Fra : Asava.dk

Dato : 18-11-07 20:14

> [...]
> låst sine telefoner op? Har 2 Nokia telefoner der begge er
> sim-låst til tdc, men syntes ikke de koder jeg fik fra linket

Hej Thomas

Prøv http://unlock.asava.dk, den er med dansk beskrivelse :)

--

Mvh.