Nokia N95
Fra : astrup@gmail.com

Dato : 23-07-07 17:21

Jeg har netop fået fat i en Nokia N95, som kommer fra Polen. I
modsætning til de telefoner jeg tidligere har fået samme sted fra, ser
den her ud til at være låst. Den vil i hvert fald ikke acceptere mit
SIM-kort.

Efter at have kontaktet nogle forskellige unlockere som jeg har fundet
på nettet, lader det til at den eneste løsning er at få en polsk
unlocker til at gøre det.

Kan det virkelig passe at jeg skal have telefonen transporteret til
Polen igen for at få den låst op? Burde man ikke "bare" kunne få den
rigtige kode fra en polsk unlocker og så få det gjort her i Danmark?

Og til sidst, kender nogen til en polsk unlocker som har en hjemmeside
på tysk/engelsk/noget andet man kan læse?

På forhånd tak!

Mvh Morten

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 29-07-07 16:45

<astrup@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg kan efter al sandsynlighed hjælpe dig her i løbet af en uges tid, dog
skal jeg have den i hænde i en god times tid...

--

Mvh. Lars, 12unlock
www.12unlock.dk