Kode til 6288
Fra : Fister

Dato : 20-07-07 14:17

Hej er der nogen herinde som kan hjælpe mig, Jeg har prøvet at ringe til 3,
for at få udleveret koden til mobilen så den ikke er låst. Men 3 vil ikke
udlevere den til mig må de det . De 6 mdr.er udløbet den 20/6-07

Fister

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 20-07-07 17:13

"Fister" <fister_138@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3, for at få udleveret koden til mobilen så den ikke er låst. Men 3 vil
> ikke udlevere den til mig må de det . De 6 mdr.er udløbet den 20/6-07

Ja hvis du ikke har det oprindelige tlf. nr som 3 abn. er tegnet med samt
data om person med navn og adresse der er påtegnet på kontrakt/abonnement.

--

Mvh. Lars, 12unlock
www.12unlock.dk