Erfaring med seunlock.dk
Fra : Martin Larsen

Dato : 29-06-07 21:39

Hej,

Jeg bestilte igår en debrand + unlock kode til min SE K810i fra seunlock.dk
I følge deres hjemmeside skulle man få "credit" dvs. en kode til debranding
via deres flashsoftware med det samme man har betalt, men nu 24 timer der
intet sket.

Jeg har kontaktet dem via deres support funktion men de svarer ikke.

Er der nogen som har erfaringer med dette firma?

Mvh.

Martin

Fra : Anders

Dato : 30-06-07 05:01

Jeg bruger også et af deres kabler, og det fungerer fint.

Du skriver ''credit'' er en kode, og det det ikke.
De penge du betaler via kreditkort el. netbank omdanner de (seunlock.dk) til
''credits''.

Hvid du endelig skal kontakte dem, så brug ikke deres support (de svarer
aldrig), men send dem en mail i stedet for.

Husk at du kan debrande din K810i med datakablet.

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-06-07 06:51

"Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> wrote in message
> [...]
> aldrig), men send dem en mail i stedet for.
>
> Husk at du kan debrande din K810i med datakablet.

Ok, jeg prøver deres email og ser om det virker bedre. Tak

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 07:00

"Martin Larsen" skrev i en meddelelse

> Er der nogen som har erfaringer med dette firma?

Hejsa

Jeg har brugt deres side flere gange, og har kun haft gode erfaringer med
den... så bare rolig, det kan være han bare lige er afk...

Fra : Tatooo

Dato : 07-07-07 10:19

"Anders" <fornavn(a)kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa
>
> Jeg har brugt deres side flere gange, og har kun haft gode erfaringer med
> den... så bare rolig, det kan være han bare lige er afk...

Hej

Jeg har oxo købt en unlock hos dem. Men har ikke fået en mail ang noget? er
det normalt...

Hilsen Ejder

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 17:55

"Tatooo" skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har oxo købt en unlock hos dem. Men har ikke fået en mail ang noget?
> er det normalt...

det lyder sært...

jeg købte 1 credit hos dem, betalte med det samme, og fik en mail 30
sekunder senere...

Fra : Tatooo

Dato : 08-07-07 07:59

> det lyder sært...
>
> jeg købte 1 credit hos dem, betalte med det samme, og fik en mail 30
> sekunder senere...

Hejzan

Har fået mail. og kode, så alt er på plads.

Men der er lidt problemmer med koden, men han er meget hjælpsom, hurtig
svar. får man også. nu..

Mvh Ejder

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-07-07 16:33

> [...]
>
> Jeg har kontaktet dem via deres support funktion men de svarer ikke.
>
> Er der nogen som har erfaringer med dette firma?

Har kun gode erfaringer med dem.

--
mvh Uffe