unlock af Nokia 5500
Fra : Maria

Dato : 15-06-07 17:07

Er der nogen, som ved hvor jeg kan få unlocket en Nokia 5500 her og nu. Så
jeg kan bruge den med det samme? Den er låst til Telia :(

--
Maria

Fra : Anders

Dato : 15-06-07 17:39

Det bliver vel tidligst imorgen !

news.tty0efa7i6cslu@bruger-tf2zvk51...

Fra : Maria

Dato : 15-06-07 17:44

Den 15.06.2007 kl. 18:38 skrev Anders <andersXXXforst@stofanetXXXdk>:

> Det bliver vel tidligst imorgen !

Nå du havde ikke et link til en side, hvor vi kunne få den låst op nu?!

--
---
Maria

Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : Anders

Dato : 15-06-07 18:29

Ikke lige umiddelbart, men du kan jo altid forsøge dig hos en unlocker i
nærheden af, hvor du bor...

news.tty13jh0i6cslu@bruger-tf2zvk51...