Wlan/ WIFI mobiltelefon
Fra : Per

Dato : 02-08-07 17:42

Hej NG!

Findes der mobiltelefoner med wlan/wifi og mulighed for at installere
programmer som fx. Skype ?

Det vil være ret smart, når jeg er i udlandet og kan gå på en
internetcafe´og så ringe hjem gratis fra min mobiltelefon via Skype.

Findes den slags endnu?

--
Med venlig hilsen Per !

Fra : Per

Dato : 02-08-07 21:14

Per wrote:
> [...]
>
> Det vil være ret smart, når jeg er i udlandet og kan gå på en
> internetcafe´og så ringe hjem gratis fra min mobiltelefon via Skype.

Ups forkert gruppe.

Er smuttet til dk.teknik.telfoni.mobil

/Per

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-08-07 21:15

Hej

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Det vil være ret smart, når jeg er i udlandet og kan gå på en
>internetcafe´og så ringe hjem gratis fra min mobiltelefon via Skype.

Ja ! - Et eksempel her:

http://www.mobil.nu/ArticlePages/200707/30/20070730130551_MDK155/20070730130551_MDK155.dbp.asp#comments

Men det kan lade sig gøre med stort set alle telefoner af den type, som
har WiFi, den kan næsten alle benytte den software som der henvises til
i artklen.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"