HP Ipaq 6515 MMS ?
Fra : Hmmm

Dato : 17-07-07 18:58

Hej Alle

Jeg er en relativt lykkelig ejer af en HP Ipaq 6515 "telefon" med tdc
abb. Men kan det virkelig passe, at den hverken kan sende eller modtage
mms ?
Nogen erfaringer ?

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 18-07-07 22:37

> Jeg er en relativt lykkelig ejer af en HP Ipaq 6515 "telefon" med tdc abb.
> Men kan det virkelig passe, at den hverken kan sende eller modtage mms ?

Har du prøvet at dovnloade en data/wap/opsætnings profil til den fra din
udbyder ?

/Lars

Fra : Snakee

Dato : 21-07-07 02:35

Tue, 17 Jul 2007 19:58:22 +0200 skrev Hmmm følgende på hovedet af en
knappenål:

> [...]
>
> Jeg er en relativt lykkelig ejer af en HP Ipaq 6515 "telefon" med tdc
> abb. Men kan det virkelig passe, at den hverken kan sende eller modtage

Du skriver i den forkerte gruppe. Den rigtige gruppe til spørgsmålet
er dk.teknik.telefoni.mobil

I dk.teknik.telefoni beskæftiger man sig primært med fastnettelefoni
men mobilgruppen er KUN til mobilspørgsmål.

Ikke at det gør noget at du skriver her men jeg tror bare du har
meget større muligheder for et svar det andet sted.

Snakee

--
Lige så længe der er folk på usenet der ikke fatter at man går
efter bolden og IKKE manden, agter jeg at skrive under pseudonym.