telefonkøb i Tyskland
Fra : Jørgen

Dato : 17-07-07 11:19

Jeg er ude efter en net-telefon med Bluetoothforbindelse . Det fås ikke i
Danmark, har jeg hørt. Men i Tyskland er der mugligheder, og der har jeg nu
forspurgt.

Mit spørgsmål her er:
Er telefonsystemerne ens i Danmark og Tyskland? Vil en alm telefon, købt i
Tyskland fungere her?

Jørgen

Fra : Benny Amorsen

Dato : 17-07-07 19:05

J> Mit spørgsmål her er: Er telefonsystemerne ens i Danmark og
J> Tyskland? Vil en alm telefon, købt i Tyskland fungere her?

Stort set, og ja. Vis nummer kan give problemer, og du skal sikkert
have fundet dig et passende kabel.

/Benny

Fra : Anders Larsson

Dato : 18-07-07 09:12

"Benny Amorsen" <benny+usenet@amorsen.dk> skrev i meddelelsen

> Stort set, og ja. Vis nummer kan give problemer, og du skal sikkert
> have fundet dig et passende kabel.

.......samt være opmærksom på at ISDN er mere udbredt i tyskland end
herhjemme.

Men ISDN udstyr fra tyskland virker her i DK.

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.

Fra : Snakee

Dato : 21-07-07 02:39

Tue, 17 Jul 2007 12:18:35 +0200 skrev Jørgen følgende på hovedet af en
knappenål:

> Jeg er ude efter en net-telefon med Bluetoothforbindelse . Det fås ikke i
> Danmark, har jeg hørt.

Jeg ved ikke hvem du har spurgt i DK. Herhjemme kan du købe Siemens Gigaset
SL560 som er en trådløs telefon med bluetooth

Den kan købes bl.a. i Telebutikken under alle omstændigheder

Snakee

--
Lige så længe der er folk på usenet der ikke fatter at man går
efter bolden og IKKE manden, agter jeg at skrive under pseudonym.