Teknisk Aktieanalyse
Fra : Klaes Ladeby

Dato : 19-06-07 21:20

Hej,

Jeg er ny på aktiemarkedet, og overvejer at investere omkring 150.000 kr
i aktier. Så hvilken aktie skal jeg købe?

Spøg til side, Jeg har fattet interesse for teknisk aktieanalyse. Jeg
har læst pamfletten 'teknisk aktieanalyse' fra investtech.com, og den
syntes jeg var en udemærket indføring til begrebet teknisk aktieanalyse.

Jeg kunne dog godt tænke mig noget supplerende litteratur omkring emnet,
er der nogen der kan foreslå nogle gode bøger?

Det er dog indlysende for mig, at teknisk aktieanalyse kræver et godt
værktøj. Indtil har jeg kigget lidt på investtech.com og
euroinvestor.dk. Inden jeg kaster mig ud i medlemskaber og fremfor alt
medlemsgebyrer vil jeg dog lige høre, om der er nogen der har erfaringer
med værktøjer til TA.

Venlig hilsen
Klaes

Fra : Peter [5260]

Dato : 24-06-07 19:29

Hej Klaes,

Jeg vil anbefale dig et besøg på f.eks. www.pointfigure.dk og når du
nu er inde på EuroInvestor, så burde du måske lige læse indlæg #147870
i aktiedebatten....

Mvh
Peter

Fra : Klaes Ladeby

Dato : 25-06-07 15:39

Peter [5260] <aktieanalytiker@gmail.com> wrote:
> Jeg vil anbefale dig et besøg på f.eks. www.pointfigure.dk og når du
> nu er inde på EuroInvestor, så burde du måske lige læse indlæg #147870
> i aktiedebatten....

Perfekt - lige hvad jeg stod og manglede, og tak for det :D

//Klaes