slankeråd?
Fra : Maria

Dato : 12-06-07 16:04

Jeg forsøger at ligge alt slik og chips på hylden, sammen med den daglige
kakao ;)
Jeg er nået til det punkt, hvor jeg må tabe nogle kilo, da jeg har en 7-10
kg for meget. Jeg har set flere steder på nettet og ugeblade, at nogle
prøver slankepulver. Men virker det eller er det bare for for at sælge
det? - Men der må da være en bedre måde at smide de kilo på eller? Kunne
det ske meget hurtigt ville det jo gøre underværker hehe...

--
---
Maria

Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 12-06-07 20:27

> Jeg forsøger at ligge alt slik og chips på hylden, sammen med den daglige
> kakao ;)

Chips og kakao er det værste, så kan du skære det helt væk på hverdage, så
er du godt hjulpet.

> [...]
> det? - Men der må da være en bedre måde at smide de kilo på eller? Kunne
> det ske meget hurtigt ville det jo gøre underværker hehe...

Du har taget dem på meget hurtigt Nej, vel? Den tid, du brugte på at
tage dem på, bør du bruge på at smide dem igen. Det er langt det nemmeste og
nok også det mest sikre - så får du også slidt dit tøj, så du kan få nyt

Mvh Maria

Fra : Maria

Dato : 12-06-07 21:15

> [...]
> nemmeste og
> nok også det mest sikre - så får du også slidt dit tøj, så du kan få nyt

Jo jeg har præcis taget dem på på kort tid. pga. medicin. Jeg prøver nu at
bede om noget medicin, som jeg ikke tager på af.

Maria

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 12-06-07 21:33

> Jo jeg har præcis taget dem på på kort tid. pga. medicin. Jeg prøver nu at
> bede om noget medicin, som jeg ikke tager på af.

Så burde de være relativt nemmere at komme af med end hvis de havde sneget
sig på i løbet af de sidste år. Mit råd vil være masser af motion af den
slags du bedst kan lide - og ingen chips.

Mvh Maria

Fra : Jan Boegh

Dato : 13-06-07 20:09

Maria Frederiksen skrev i
466ef3c6$0$48453$edfadb0f@dread16.news.tele.dk dette:

> Nej, vel? Den tid, du brugte på
> at tage dem på, bør du bruge på at smide dem igen. Det er langt det
> nemmeste og nok også det mest sikre - så får du også slidt dit tøj,
> så du kan få nyt

Du må være meget ung!
Vi er nogle, der ville dø af alderdom inden vi har smidt det overflødige.
30 år med en tilvækst på et kg pr. år bør det nok ikke tage 30 år at slippe
af med igen.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-06-07 20:43

Jan Boegh skrev den 13-06-2007 21:08:
> [...]
> Vi er nogle, der ville dø af alderdom inden vi har smidt det overflødige.
> 30 år med en tilvækst på et kg pr. år bør det nok ikke tage 30 år at

Tja, men så lad det gå kortere tid fx 10 kilo pr. år

For husk: det er altså mange års vaner som skal omlægges.
Det lykkedes kun for de færreste at få varige resultater.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-06-07 22:57

> Vi er nogle, der ville dø af alderdom inden vi har smidt det overflødige.
> 30 år med en tilvækst på et kg pr. år bør det nok ikke tage 30 år at
> slippe af med igen.

Ja netop. Det er langt det nemmeste - men jeg kan sagtens følge dig.
Problemet er bare for de fleste at de uden videre accepterer at man tager
2-3-4 kg på om året, men når de 20 kg skal af igen, så kan det ikke gå
hurtigt nok, og det ender alt for ofte med at der ikke sker det store.

Mvh Maria