Duplicate resource(s)
Fra : Kurt G

Dato : 05-07-07 20:32

Jeg har af og til under kompilering fået fejlmelding om: Duplicate
resource(s), men det er adrig lykkedes mig at finde ud af, hvad der er
dublikeret!

Denne gang står der:
[Error] WARNING. Duplicate resource(s):
[Error] Type 10 (RCDATA), ID TFORENINGSFORM:
[Error] File
D:\Borland\Delphi5\Projects\SKALK\Verx.x\SkalkRegisterMainUnit.DFM resource
kept; file D:\Borland\Delphi5\Projects\SKALK\Verx.x\ForeningMainUnit.dfm
resource discarded.

Hvordan læser jeg dette, så jeg kan finde ud af, hvad jeg har gjort galt?

Mvh Kurt

NB: Kan det være fordi jeg har givet min fil/projekt et nyt navn? Og hvis
ja, hvordan kan man omdøbe et projekt uden den slags fejl?

Fra : x

Dato : 06-07-07 09:53

> [...]
>
> NB: Kan det være fordi jeg har givet min fil/projekt et nyt navn? Og hvis
> ja, hvordan kan man omdøbe et projekt uden den slags fejl?

Hej Kurt,

Delphi fanger en anden form fra din search path. Noget er i konfligt. Tjek
dine {*.res}i dine units. Tjek også din .dpr fil og det der står efter i
tuborg klammer og det passer til formens navn.

/Brian

Fra : Kurt G

Dato : 06-07-07 19:18

> [...]
> dine {*.res}i dine units. Tjek også din .dpr fil og det der står efter i
> tuborg klammer og det passer til formens navn.

Det skal jeg have kikket på!
Tak for tippet!

Kurt

Fra : Kurt G

Dato : 06-07-07 20:12

> Hej Kurt,
>
> Delphi fanger en anden form fra din search path. Noget er i konfligt. Tjek
> dine {*.res}i dine units.
-------
Hvordan ser jeg dem? Filen er ikke umiddelbart læsbar!
-------
Tjek også din .dpr fil og det der står efter i
> tuborg klammer og det passer til formens navn.
-------
Der står det rigtige!
-------

> /Brian
Og jeg synes ikke, at jeg har kunnet finde noget, hvor jeg indstiller min
search path!
Jeg bruger D5.

Mvh Kurt