Delphi 2007
Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 16:03

Hej

Jeg overvejer at opgradere min Delphi 6 til Delphi 2007 for at gøre applikationerne Vista-kompatible og for at have lidt flere komponenter at gøre med.

Er det spild af penge - eller er det en god ide?

Mvh
Carsten

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 03-07-07 16:13

> [...]
> gøre med.
>
> Er det spild af penge - eller er det en god ide?

Det er spild af penge, hvis du ikke sælger tilstrækkeligt mange flere
applikationer til Vista brugere pga. din nye kompabilitet.

Er det freeware, så er det under alle omstændigheder spild af penge

Hilsen
Uffe

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 16:39

> [...]
> applikationer til Vista brugere pga. din nye kompabilitet.
>
> Er det freeware, så er det under alle omstændigheder spild af penge

Det er ikke freeware - og det er jo ikke til at vide, hvordan det kommer til at gå med salget.

Fremover leveres de fleste nye maskiner med Vista - og så kommer problemerne vel med kompabiliteten?

Nogen der ved, om der kommer nogle fede komponenter med Delphi 2007?

Mvh
Carsten

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 03-07-07 16:55

<Carsten> wrote in message

> Nogen der ved, om der kommer nogle fede komponenter med Delphi 2007?

Der er nogle nye ift D2006: http://dn.codegear.com/article/36608

Men hvis dit sammenligningsgrundlag er D6, så er der mange flere forskelle.

Fra : Carsten

Dato : 04-07-07 09:17

Uffe Kousgaard wrote:

> <Carsten> wrote in message

> Der er nogle nye ift D2006: http://dn.codegear.com/article/36608
>
> Men hvis dit sammenligningsgrundlag er D6, så er der mange flere
> forskelle.

Kan du nævne de væsentligste forskelle?

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 04-07-07 20:03

"Carsten" <NoPrivate@Mails.dk> wrote in message

> Kan du nævne de væsentligste forskelle?

Først og fremmest er IDE'et helt anderledes, men her er et par artikler som
lister nogle af de væsentligste forskelle, regnet fra D7:

New IDE features since Delphi 7: http://dn.codegear.com/article/34323
New VCL features since Delphi 7: http://dn.codegear.com/article/34325
New Language features since Delphi 7: http://dn.codegear.com/article/34324
Debugger enhacements since Delphi 7:
http://blogs.codegear.com/chrishesik/archive/2007/04/13/33946.aspx

Hilsen
Uffe

Fra : Michael Thomsen

Dato : 03-07-07 17:42

On Tue, 03 Jul 2007 17:02:37 +0200, <Carsten> wrote:

> Jeg overvejer at opgradere min Delphi 6 til Delphi 2007 for at gøre
> applikationerne Vista-kompatible

Er det ikke muligt at skrive Vista-kompatible programmer med de gamle
versioner af Delphi?

//michael

--
Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 04-08-07 17:27

"Michael Thomsen" <sorry@no.spam> wrote in message
news.tuwd00lchrxo93@mtpc...

> Er det ikke muligt at skrive Vista-kompatible programmer med de gamle
> versioner af Delphi?

Jo...Du kan sagtens skrive applikationer der kan køre i Vista i D6...

MVH
Thomas