D5 og Access database
Fra : Kurt G

Dato : 18-06-07 20:22

Jeg bruger Delphi 5.
Jeg har før brugt Paradox, men vil nu forsøge med Access.

Efter at have anbragt en TTable vælger jeg under DatabaseName MS
Access-database.
Når jeg derefter vil vælge TableName kommer der en
Database Login med krav om User Name og Password.

Jeg aner ikke, hvad jeg skal bruge her.

Er der nogen, der har brugt Access i forbindelse med D5, som kan hjælpe?

Mvh Kurt

Fra : Arkimedes

Dato : 23-06-07 08:22

> Efter at have anbragt en TTable vælger jeg under DatabaseName MS
> Access-database.

Kurt - har du tænkt dig at udlevere/sælge programmet til andre ?

Hvis JA, så tænk lige over, at den som skal bruge det skal have tilgang til
Access i forvejen, det er derfor jeg aldrig har forsøgt mig med Access.

Arkimedes

Fra : Kurt G

Dato : 26-06-07 06:41

"Arkimedes" <peter.arkimedes@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis JA, så tænk lige over, at den som skal bruge det skal have tilgang
> til Access i forvejen, det er derfor jeg aldrig har forsøgt mig med

Ja, det havde jeg egentlig, men jeg har nu lavet det i Access i stedet.

Mvh Kurt