prob. med VB SP6
Fra : Per Juul Larsen

Dato : 31-07-07 22:19

Hej..

Gendindstalerede VB6 som jeg brugte i en periode for nogle år siden.
Har hentet SP6 men den giver problemer. -> "Visual studio 6.0 Service
pack 6 setup was not completed successfully"

Hvad gør jeg galt her.
System XP prof. Sevicepack 2

mvh pjl

Fra : EP

Dato : 04-08-07 23:14

Hej Per

Du skal have installeret servicepack 5 før du kan installere SP6 - kan
downloades fra Microsoft

mvh

EP

Fra : Per Juul Larsen

Dato : 05-08-07 12:35

EP skrev:
> Hej Per
>
> Du skal have installeret servicepack 5 før du kan installere SP6 - kan
> [...]
Tak for svar.

Det mente jeg også men samme fejl.. Derefter hentede jeg SP4 og samme
fejl !

Opgiver og laver snart en reindstallation af windows. VB har kørt med
samtlige sp hen ad vejen. Afindstalerede VB i 2002 da jeg gik på
efterløn. Windows har ændret sig en del med tiden, så måske kan det
skyldes de mange efterfølgende opdateringer til WindowsXP

mvh pjl