TDC City Bredbånd - 15/1 mbit
Fra : Dopedog

Dato : 23-07-07 12:58

Nogen der har bestilt dette ? Hvor lang tid gik der før det blev opgraderet
o.s.v. ? Jeg fik en reklame om det imorges, og bestilte med det samme

-Ronnie

Fra : REH

Dato : 23-07-07 14:49

http://privat.tdc.dk/internet/netway/

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-07-07 15:21

Dopedog wrote:
> Nogen der har bestilt dette ? Hvor lang tid gik der før det blev
> opgraderet o.s.v. ? Jeg fik en reklame om det imorges, og bestilte
> med det samme
> -Ronnie

Jeg bestilte 8/1 Mbit Netway/Bredbånd City og det var opgraderet i løbet af
to dage. Nu ærgrer jeg mig da lidt over jeg ikke ventede og fik 15 Mbit til
en flad 20'er mere :)

Søren

Fra : Mike

Dato : 23-07-07 19:51

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg bestilte 8/1 Mbit Netway/Bredbånd City og det var opgraderet i løbet
> af to dage. Nu ærgrer jeg mig da lidt over jeg ikke ventede og fik 15 Mbit
> til en flad 20'er mere :)

Tjah.. Hvorfor nøjes med 15, når man få 20 hos CyberCity for samme pris?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 23-07-07 19:59

Hej

> Tjah.. Hvorfor nøjes med 15, når man få 20 hos CyberCity for samme pris?

Eller Fullrate, så får man fastnet inkl i prisen. Jeg har Fullrate og er
meget glad for. Synes det kører mere stabilt end cybercity.
Jeg har 20 Mbit/2 Mbit inkl. fastnet til 399 kr og det kører meget godt.

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 23-07-07 20:26

Hej

De ekstra 1 Mbit oveni den 1 Mbit som standard betaler jeg selvfølgelig 60
kr ekstra i måneden for, så ialt 459 kr pr/mdr.
Mangler bare fri telefoni til alle fastnet for 30 kr oveni men så meget
bruge jeg ikke min fastnettelefon endnu at det kan betale sig..

Mvh Poul

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-07-07 16:50

Mike wrote:
> Tjah.. Hvorfor nøjes med 15, når man få 20 hos CyberCity for samme
> pris?

Fordi jeg er yderst tilfreds med TDC. Min forbindelse har på de sidste 3-4
år været nede i alt 3 gange og sammenlagt noget der ligner 7-8 timer.
Jeg skal da ikke afvise, at CC kan præstere det samme, men jeg ser ingen
grund til af skifte. 15 MBit eller 20 Mbit - der er nok næppe nogen der
mærker forskel, når man er oppe i den størrelse.

Søren

Fra : Hans Henrik Andersen~

Dato : 04-08-07 16:12

> [...]
>grund til af skifte. 15 MBit eller 20
>Mbit - der er nok næppe nogen der
>mærker forskel, når man er oppe i den størrelse.

Jeg er også meget tilfreds med TDC, normalt. Jeg er netop skiftet til
15/1 mbit men kan kun få presset 10mbit ud af linien. Jeg bor ca. 1 km
fra centralen
og har fået besked fra både salg og hotline hos tdc om at jeg sagtens
kan kører 20 mbit, hvilket jeg ikke kan. Jeg har læst på nettet at mit
speedstrem
4100 modem med Part number 060-D141-A10 max kan kører 10 mbit og at
det kræver et modem med Part number 060-D141-A32 at kører 20 mbit.
Dette vil hotline
dog ikke hører tale om og mener at mit modem sagtens kan kører 15
mbit. Er der andre med samme speedstream 4100 modem med part number
060-D141-A10 som
kører med mere end 10 mbit?

Fra : KsNa

Dato : 04-08-07 21:00

"Hans Henrik Andersen og Linda Klixbüll (slet 1VFFP)"
<hans8200@1VFFPyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dog ikke hører tale om og mener at mit modem sagtens kan kører 15
> mbit. Er der andre med samme speedstream 4100 modem med part number

A10 kan ikke køre over 10 mbit, der skal bruger en nyere version A32, eller
det nyeste modem 4101 v.A11(der står 4100-A11 i bunden).

Gå ned i en telebutik med modemet, sig til dem, "efter tordenvejret vil det
ikke virke" så bytter de modemet.

Mvh
Kim

Fra : REH

Dato : 05-08-07 17:25

"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> eller det nyeste modem 4101 v.A11(der står 4100-A11 i bunden).
>
> Gå ned i en telebutik med modemet, sig til dem, "efter tordenvejret vil

Ja og snakker man med deres teknikker skal det være A32,lol tdc

Fra : Michael Tinding

Dato : 08-08-07 11:40

Hvad kræves iøvrigt for at få TDC City? Skal man have nyt udstyr? Eller
foregår det hele automatisk?

Fra : Dopedog

Dato : 08-08-07 13:30

> Hvad kræves iøvrigt for at få TDC City? Skal man have nyt udstyr? Eller
> foregår det hele automatisk?

Ved mig foregik det automatisk. Jeg meldte mig til om mandagen, og blev så
"opgraderet" om torsdagen