Fullrate og beholder Stofanet
Fra : Jan Hougaard

Dato : 14-07-07 10:10

Hej

Jeg overvejer pt Fullrate.
Kan jeg beholde min Stofanet (via kabel-tv) opkobling samtidig med Fullrate?
I så fald hvordan forbindes det?

Nogen i Nørresundby/Aalborg området der har nogle erfaring med Fullrate?

--
Mvh Jan Hougaard

Bemærk spamfilter ved email.
Erstat invalid med dk.

Fra : Kim S

Dato : 14-07-07 10:51

"Jan Hougaard" <jan_hougaard@stofanet.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg overvejer pt Fullrate.
> Kan jeg beholde min Stofanet (via kabel-tv) opkobling samtidig med
> Fullrate?
> I så fald hvordan forbindes det?

Det er der ingen problemer i...
Stofa leveres gennem antennestikket, Fullrate gennem telefonstikket, så
de er fysisk adskilt.

Mvh, Kim

Fra : Søren Blom

Dato : 14-07-07 12:10

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev
> Det er der ingen problemer i...
> Stofa leveres gennem antennestikket, Fullrate gennem telefonstikket, så
> de er fysisk adskilt.

Skal du bruge begge forbindelser samtidig (på den samme computer) (hvilket
jeg nu ikke kan se et formål med), så skal du bruge en Router med to wan
stik.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jan Hougaard

Dato : 14-07-07 15:09

"Søren Blom" skrev i en meddelelse ...
> "Kim S" skrev
>
> Skal du bruge begge forbindelser samtidig (på den samme computer) (hvilket jeg nu ikke kan se et formål med), så skal
> du bruge en Router med to wan stik.

Jo det er meningen med begge på samme pc.
Mest sikkert kun i en overgangsfase og for at beholde (konens) emailadresser.
Så der skal vel enter 2 netkort i hver pc eller og skal man
køre den en udbyder trådløst?

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 14-07-07 15:19

"Jan Hougaard" <jan_hougaard@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse news:4698d90b$0$4154$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Jo det er meningen med begge på samme pc.
> Mest sikkert kun i en overgangsfase og for at beholde (konens) emailadresser.
> Så der skal vel enter 2 netkort i hver pc eller og skal man
> køre den en udbyder trådløst?

¨
Hvis det kun er for en mail adr. til hun får sig en ny, så er der sådan set slet ikke nogen grund til at bruge din sofanet forbindelse, bare nedgradere til den stofanet, er det ikke flexrate? (50kr per mdr. for 50MB)?
En router med 2x WAN mulighed er ikke helt billige, og du vil kun have nytte af 2 internetforbindelser ved mange samtidige tcp/udp forbindelser..
Med de hastigheder Fullrate tilbyder, kan det vist ikke betale sig..

Mvh Morten Fjendbo