Ja ja, 25 Mbit/s kan være fink nok, men...~
Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-07-07 14:27

http://www.180grader.dk/nyheder/V_rsgo_mor_40_gigabits_i_sekundet.php

God damn...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-07-07 14:46

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> crashed Echelon writing
news:fcve935hnio230etc5mn49ockvi2806838@4ax.com:

> http://www.180grader.dk/nyheder/V_rsgo_mor_40_gigabits_i_sekundet.php
>
> God damn...

Njaerh, men selv det er en høj hastighed har den sin flaskehals.

"Kapaciteten håller för överföring till Stockholm och fortsätter med 20
Gbit ända till Kalifornien."
http://www.stadsnat.karlstad.se/texter/read.php?id=143708

Dertil kan man så spørge, hvad findes der er af peering aftaler på det sted
i Stockholm?

--
Bjarke Andersen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 14-07-07 21:30

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in

> http://www.180grader.dk/nyheder/V_rsgo_mor_40_gigabits_i_sekundet.php
>
> God damn...

Hehe - gad vide om fyren har planer om at flytte hjem til mor og lige
skulle være sikker på at der var nok båndbredde :)

/f

Fra : --

Dato : 15-07-07 03:00

On Fri, 13 Jul 2007 15:27:21 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>http://www.180grader.dk/nyheder/V_rsgo_mor_40_gigabits_i_sekundet.php
>
>God damn...

Gad vide hvor mange basører TDC ville tage for sådan en forbindelse?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-07-07 19:14

On Sun, 15 Jul 2007 02:00:08 GMT, -- <-@-.dk> wrote:

> Gad vide hvor mange basører TDC ville tage for sådan en forbindelse?

For det første ville man ikke få det til en fast pris, hvis de faktisk
kunne levere det. Professionelle forbindelser er altid trafikafregnede
(men selvfølgelig ikke til de priser, man betaler på en privat ADSL).

For det andet ville de i praksis slet ikke være i stand til at levere
den båndbredde. De har simpelthen ikke en backbone, der kan bære 40G.

-A

Fra : Brian K

Dato : 13-08-07 01:38

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> http://www.180grader.dk/nyheder/V_rsgo_mor_40_gigabits_i_sekundet.php
>
> God damn...

En film i DVD ned på harddisken på 2 sekunder - hvordan? For det kan ganske
enkelt ikke lade sig gøre at lagre feks 4 Gb på en harddisk på 2 sekunder

/brian

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 13-08-07 06:22

> En film i DVD ned på harddisken på 2 sekunder - hvordan? For det kan ganske
> enkelt ikke lade sig gøre at lagre feks 4 Gb på en harddisk på 2 sekunder

Opgrader dit SAN

Thomas
--
The problem with the French is that they dont have a word for "entrepreneur" - George W. Bush