Erfaring med Clearwire
Fra : Telemand

Dato : 08-07-07 21:43

Har lige set en informationsside om Clearwire, er der nogen der har erfaring
med dette produkt? Er der alternativer i Aarhus?
Se her: www.clearwire.dk
Mvh
Telemand

Fra : Harder

Dato : 09-07-07 10:48

>Er der alternativer i Aarhus?

http://www.redspot.dk/

men spørgsmålet hører vist hjemme i
dk.edb.internet.udbydere

Harder

Fra : Telemand

Dato : 09-07-07 14:03

"Harder" <henrikharderFJERN@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.redspot.dk/
>
> men spørgsmålet hører vist hjemme i
> dk.edb.internet.udbydere
>
> Harder
Tja, men så vidt jeg kan se, er det også der vi er lige nu.
Birger/Telemand

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 09-07-07 14:16

"Telemand" <skipper@nospammail.dk> skrev :

>Tja, men så vidt jeg kan se, er det også der vi er lige nu.

Nej, du er i news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl og ikke i

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-07-07 14:42

Telemand skrev:

i sin header:

> Newsgroups: dk.edb.internet.udbydere.xdsl

> Tja, men så vidt jeg kan se, er det også der vi er lige nu.

Næ, du overser endelsen "xdsl". Det betyder at gruppen kun
handler om DSL-løsninger.

--
Bertel

Fra : Telemand

Dato : 09-07-07 20:04

> Telemand skrev:
>
> i sin header:

> Næ, du overser endelsen "xdsl". Det betyder at gruppen kun
> handler om DSL-løsninger.
>
> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

OK.
Jeg hypper over i en anden række.
Men for alm dødelige ligner det meste af det her altså hinanden, og det er
ikke så let at se den umiddelbare forskel.
Telemand

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-07-07 21:32

Telemand skrev:

> Jeg hypper over i en anden række.
> Men for alm dødelige ligner det meste af det her altså hinanden, og det er
> ikke så let at se den umiddelbare forskel.

Næ, men det er jo også derfor jeg (vi) henviser dig til den
rigtige gruppe. Deri ligger ikke noget negativt.

--
Bertel