Sydenergi Fiber
Fra : Kasper

Dato : 04-07-07 16:32

Hej

De er PT ved at nedlægge fiber her i området fra syd energi...
men jeg har en 2mbit/512 fra tdc ehverv jeg ikke selv betaler.

vil det kunne betale sig at få lagt fiber ind gratis og så bare sige det op
efter bindings perioden..?
Vil der blive lagt fiber ned parrellelt med, eller bliver det kun 1 fiber pr
hustand ligesom med telefon ledningerne og så de leaser sig ind ?

Kasper

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 04-07-07 17:08

On Wed, 4 Jul 2007 17:31:57 +0200, "Kasper" <kasper@kasper.kasper>
wrote:

> De er PT ved at nedlægge fiber her i området fra syd energi...
> men jeg har en 2mbit/512 fra tdc ehverv jeg ikke selv betaler.

Tja, god eller gratis, vælg selv.

> vil det kunne betale sig at få lagt fiber ind gratis og så bare sige
> det op efter bindings perioden..?

Mja, men så har du det jo ikke mere.

> Vil der blive lagt fiber ned parrellelt med, eller bliver det kun 1
> fiber pr hustand ligesom med telefon ledningerne og så de leaser sig
> ind ?

Du mener, om TDC kan køre på Syd Energis fiber? Nej, det kan de ikke.

-A

Fra : ebbe

Dato : 04-07-07 18:12

Asbjorn Hojmark wrote:

> Du mener, om TDC kan køre på Syd Energis fiber? Nej, det kan de ikke.

Tror nu nok en mere relevant udgave er 'det vil de ikke'

Hvis spørgsmålet gik på, om der er mulighed for at få leveret fiberydelser
fra flere forskellige, så er svaret nærmest ja. Der er bare så meget
båndbredde i et enkelt fiber at flere fibre til en ejendom ikke vil give
mening de første mange år. Rent teknisk er der ikke noget i vejen for at et
eneste fiber kan levere telefon fra tdc, fjernsyn fra viasat og canal
digital, internet fra cybercity og en masse andre ydelser samtidig.
ebbe