Opsætning af Cybercity Router
Fra : andersen.martin@gmai~

Dato : 02-07-07 20:28

Hej.

Efter at have brugt den samme forbindelse i nogle år, har jeg nu
flyttet til et nyt sted. Der fandt jeg ud af at jeg ikke kan huske
meget
om ADSL opsætning..

Jeg har kørt med Solo bredbånd, Aethra StarVoice 1020 og et ADSL stik
i væggen.
I det nye sted er der kun et almindelig telefon-stik (stadig
Cybercity). Jeg har forsøgt med et hermafrodit-stik tror jeg det
hedder, og det giver grønt lys i Aethra line indgangen, men LAN
forbindelsen mellem Aethra og min switch ser død ud.
Er der noget med et skillefilter der skal på ?

Hilsen Martin.

Fra : Fietsenmaker

Dato : 03-07-07 05:41

andersen.martin@gmail.com skrev:
> [...]
> forbindelsen mellem Aethra og min switch ser død ud.
> Er der noget med et skillefilter der skal på ?

Du skal bruge den CD som fulgte med routeren, det kan ikke være nemmere.
Hvis der er hul til internet kan du også bruge adsl.cybercity.dk her er
der mulighed for opsætningen af din router.

Fra : Martin Andersen

Dato : 03-07-07 12:45

Fietsenmaker wrote:

> Du skal bruge den CD som fulgte med routeren, det kan ikke være nemmere.
> Hvis der er hul til internet kan du også bruge adsl.cybercity.dk her er
> der mulighed for opsætningen af din router.
Det fungerer nu ! Ser ud til at kablen mellem router og switch var defekt.
Tak for hjælpen.

Martin.